اغتشاشات هیچ زمانی از ناحیه مردم صورت نمی گیرد/ اغتشاشگران اموال بیت المال  را تخریب کردند

امام جمعه ملایر اغتشاشات روز گذشته را از ناحیه دشمنان نظام دانست و گفت: ممکن است افرادی فریب تبلیغات دشمن را خورده و‌ در میان اغتشاشگران حضور داشته باشند اما قصدشان اعتراض مسالمت آمیز بوده و ناخواسته به آنها ملحق شده اند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در رابطه با اغتشاشات روز گذشته در شهرستان ملایر در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: یکسری افراد سودجو و فرصت طلب شب گذشته سوار بر موج شدند که در پی آن اتفاق نادرست و ناشایستی را رقم زدند.

وی ادامه داد: این افراد اغتشاشگر اموال بیت المال شهرستان را از جمله شیشه های شهرداری، بانک ها و نهادها را تخریب کردند.

امام جمعه ملایر با بیان این که این اغتشاشات حرکت دشمن پسندانه ای است، افزود: قطعا این اغتشاشات هیچ زمانی از ناحیه مردم صورت نمی گیرد؛ این مغازه ها، ادارات و اموال عمومی همیشه در مقابل چشمان مردم بوده و در طول زندگیشان یک بار چنین فکری به ذهنشان خطور نمی کند.

اغتشاشات از سوی دشمنان نظام بوده است

وی اغتشاشات روز گذشته را از ناحیه دشمنان نظام دانست و گفت: ممکن است افرادی فریب تبلیغات دشمن را خورده و‌ در میان اغتشاشگران حضور داشته باشند اما قصدشان اعتراض مسالمت آمیز بوده و ناخواسته به آنها ملحق شده اند قطعا از نگاه مردم آنها بخشیده شده اند.

حجت الاسلام برقراری افزود: ما از مردم عزیز و بزرگوار شهرستان ملایر به دلیل غیرت دینی و انقلابی و حضور همیشگی شان در صحنه ها تقدیر و تشکر می کنیم و قطعا همین مردم عزیز و بزرگوار جواب معاندین نظام را در آینده ای نه چندان دور خواهند داد و آب پاکی را بر روی دست تمام دشمنان خواهند ریخت و تمام توطئه های آنها را خنثی خواهند کرد.

مردم از این وضعیت روسفید عبور خواهند کرد

وی تصریح کرد: مردم عزیز قطعا از این وضعیت به وجود آمده با صلابت و روسفیدی عبور خواهند کرد.

امام جمعه ملایر در توصیه به مردم این شهرستان برای جلوگیری از هیجانی و احساسی عمل کردن با این گونه اتفاقات، بیان داشت: مردم عزیز و بزرگوار آرامش، صبر و متانت خود را حفظ کنند و طبق پیشنهادات و توصیه های مسوولین امنیتی شهر کارها را با هماهنگی مسوولین پیش برده تا خدایی ناکرده از ناحیه افراد یا جریان های مختلف وارد این گود نشده تا آب در آسیاب دشمن ریخته نشود.

مسوولین پیگیر شناسایی اغتشاشگران هستند

حجت الاسلام برقراری در رابطه با وضعیت کنونی شهرستان ملایر افزود: آرامش در شهر ملایر برقرار است و مردم عزیز به صورت عادی مانند روزهای گذشته به کار و برنامه خود مشغول هستند.

وی در پایان تاکید کرد: مسوولین پیگیر شناسایی اغتشاشگران روز گذشته هستند تا برای همیشه جلویشان گرفته شود.

901/900

کد خبر: 891616

وب گردی

وب گردی