خبرگزاری دانشجو، سایت الف و روزنامه صبا تبرئه شدند

دبیر هیات منصفه مطبوعات گفت: مدیران مسئول خبرگزاری دانشجو، سایت الف و روزنامه صبا در هیچ یک از موارد اتهامی مجرم تشخیص داده نشده اند.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر رسیده، علی اکبر کسائیان با تشریح دادگاه امروز مطبوعات، اظهارکرد: جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات مدیر مسئول و نویسنده خبرگزاری دانشجو، مدیرمسئول سایت های الف و فرهنگ و هنر و مدیرمسئول روزنامه صبا در شعبه ٩ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات استان تهران تشکیل شد.

دبیر هیات منصفه دادگاه مطبوعات اظهارکرد: محاکمه مدیرمسئول و نویسنده خبرگزاری دانشجو به اتهام نشر مطالب خلاف واقع، انجام شد که هیات منصفه دادگاه مطبوعات به اتفاق آراء هیچ یک از دو متهم را مجرم تشخیص نداد.

به گفته وی، سایت فرهنگ و هنر، پنج متهم داشت که وکیل شاکی در همان ابتدای جلسه نسبت به چهار متهم اعلام رضایت کرد.

کسائیان پرونده متهم دیگری که امروز پرونده اش در دادگاه مطبوعات مورد رسیدگی قرار گرفت، مدیرمسئول سایت و روزنامه صبا برشمرد و گفت: هیات منصفه مطبوعات، متهم را با عنوان اتهامی نشر اکاذیب با اکثریت آراء ، مجرم ندانست.

دبیر هیات منصفه مطبوعات درباره پرونده مدیرمسئول سایت الف، گفت: پرونده این سایت با شکایت وزیر سابق صنعت و معدن و به اتهام توهین و نشر اکاذیب تشکیل شد که وی در هیچیک از عناوین اتهامی مجرم شناخته نشد.

502

کد خبر: 891641

وب گردی

وب گردی