صحبت‌های عیسی‌زاده و کمالوند درباره مشکلات نفت آبادان

مدیرعامل و سرمربی تیم صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی را در مورد وضعیت این تیم انجام دادند.

به گزارش ایسکانیوز ، علی عیسی‌زاده و فراز کمالوند امروز (یکشنبه) در نشستی با فرماندار ویژه آبادان حاضر شدند و صحبت‌هایی را در مورد مشکلات باشگاه صنعت نفت آبادان انجام دادند.

علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در این جلسه گفت: معتقد بودیم برای اینکه خواسته‌های مردم اجابت شود، باید هزینه کنیم. منطقه آزاد اروند یکی از حامیان اصلی تیم فوتبال صنعت نفت بوده است که اگر این حمایت نبود، شرایط امروز را هم نداشتیم. ما از طریق نمایندگان مجلس و وزارت نفت پیگیر حل مشکلات مالی تیم شدیم. جایگاه تیم، هم در جدول لیگ برتر و هم در جام حذفی عالی است و امیدوار هستیم که با برطرف شدن مشکلات وارد حاشیه نشویم. خدا را شکر نمایندگان مردم در مجلس و‌ امام جمعه آبادان پای کار هستند تا مشکلات حل شود. شک نکنید اگر مشکلات مالی تیم صنعت نفت حل شود، جایگاهی در لیگ برتر و جام حذفی کسب می‌کنیم که در تاریخ این مجموعه بی‌سابقه است.

فراز کمالوند، سرمربی تیم صنعت نفت نیز خصوص وضعیت باشگاه نفت آبادان، اظهار داشت: همان‌طور که آقای عیسی‌زاده گفت اگر منطقه آزاد اروند نبود همین شرایط را هم نداشتیم. ما در جنگ نابرابری با تیم‌های تا دندان مسلح لیگ برتر هستیم. من 21 سال است که مربیگری می‌کنم و مربی تیم‌های پرتماشاگر بودم و با شرایط اجتماعی شهر آشنا هستم. متأسفانه به‌جز منطقه آزاد اروند هیچ مجموعه‌ای از صنعت نفت حمایت مالی نکرد. صنعت نفت از پتانسیل مردمی برخوردار است و بازیکنان ما نمی‌توانند همانند نفت تهران وارد زمین نشوند. ما قسمت اعظم پولی را که تزریق شده است، صرف هزینه‌های جاری کردیم. کل بودجه تیم امسال 12 میلیارد تومان است که این مبلغ یک چهارم تیم‌های بزرگ هم نیست.

در این جلسه، عامر کعبی و جلیل مختار، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، پیمان ادیبی، مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، مظفر شاملی، رئیس هیئت فوتبال آبادان و تعدادی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت در این نشست حضور داشتند.

602

کد خبر: 891662

وب گردی

وب گردی