روحیات علی کریمی را می‌شناسیم/ امروز با روانخواه تسویه می‌کنیم/ حضور کریمی موج مثبتی در مردم رشت ایجاد می‌کند

سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت: حضور کریمی به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال کشورمان، موج مثبتی را در میان مردم رشت ایجاد می‌کند.

فرهاد خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: حضور او به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال کشورمان، موج مثبتی را در میان مردم رشت ایجاد می‌کند. او جوان و پر انگیزه است و شخصیت بسیار خوبی دارد. شب گذشته (یکشنبه) در تهران، توافق نهایی حاصل شد و بعدازظهر امروز (دوشنبه) نیز مراسم معارفه سرمربی جدید در هتل المپیک رشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علیرضا امامی‌فر، آرمین بیابانی، دکتر نوشادی و محسن سیدی اعضای کادر فنی کریمی را تشکیل می‌دهند و سهیل حق‌شناس نیز از کادر گذشته به سرمربی جدید کمک می‌کند. از دیگر اعضای کادر فنی قبلی هم در تیم‌های پایه استفاده می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت درباره اینکه اگر با کریمی به مشکل بخورند، نگران واکنش‌های او نیستند، گفت: ما تمام صحبت‌های لازم را با کریمی انجام داده‌ایم و می‌دانیم چه روحیاتی دارد. برنامه‌های مدونی برای موفقیت داریم و با توجه به اسپانسر قدرتمندی که جذب کرده‌ایم، از کسب موفقیت اطمینان داریم.

خراسانی تصریح کرد: امروز با امید روانخواه، سرمربی پیشین خود تسویه می‌کنیم. از زحمات او برای سپیدرود ممنونیم و امیدواریم در ادامه راه هم موفق باشد.

604

کد خبر: 891811

وب گردی

وب گردی