افتخاری:استقلال هنوز به شرایط صددرصدی نرسیده است/انتظار داریم بازی روز جمعه جوانمردانه باشد

مدیرعامل باشگاه استقلال پیروزی های درخشان هفته های اخیر استقلال در لیگ برتر و جام حذفی به هواداران، بازیکنان و کادرفنی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز ، سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال گفت: این پیروزی ها حاصل تلاش همه ارکان باشگاه اعم از کادرفنی، بازیکنان، کمیته فنی، پیشکسوتان، کارکنان و مدیریت باشگاه بوده است. از همه مهم تر حمایت هواداران در هفته های اخیر از تیم محبوب خود بسیار مفید و موثر بوده است. امیدوارم این حمایت ها تحت هر شرایطی ادامه یابد.

افتخاری در ادامه درباره نقش هواداران استقلال در موفقیت های این تیم در هفته های اخیر گفت: تیم استقلال جهت حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا و کسب سهمیه فصل بعد این مسابقات و قهرمانی در جام حذفی باید تلاش بیشتری نماید چرا که هنوز به شرایط صد در صدی نرسیده است. مدیریت باشگاه در تلاش است بازیکن مورد نظر سرمربی را جذب نماید و در حال مذاکره با مدیر برنامه این بازیکن می باشد.

مدیرعامل استقلال در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: مسابقات به روزهای حساس خود و رقابت فشرده نزدیک می شود، لذا باید در درجه اول آرامش خود را حفظ کنیم، به تیم مقابل احترام بگذاریم و تیم خودمان را تشویق نماییم. خوشبختانه هواداران استقلال با فرهنگ و اخلاق مدار هستند. عده ای هم که شعار غیر اخلاقی می دهند مطمئنا استقلالی نیستند. امیدوارم آنان نیز در رفتار خود تجدید نظر نمایند. روز جمعه تیم استقلال مهمان تیم تراکتورسازی تبریز است و از دو تیم انتظار می رود بدون توجه به نتیجه بازی تلاش نمایند یک بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند ارائه کنند. خوشبختانه 80 درصد هواداران استقلال در تبریز آذری زبان هستند و تیم استقلال در تبریز تنها نیست. تیم استقلال مصمم است با یک بازی خوب و جوانمردانه رضایت تماشاگران آذری زبان را جلب نماید. همانطوری که در تهران شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه از هر دو تیم بودیم.

602

کد خبر: 891933

وب گردی

وب گردی