امکان رزرو آن‌لاین تالارهای بنیاد رودکی فراهم شد

هنرمندان و برنامه‌گذاران می‌توانند با توجه به فراهم شدن امکان رزرو آن‌لاین تالار‌های بنیاد رودکی، از این پس درخواست های خود را از طریق سایت بنیاد رودکی ارسال کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی برای سال پیش رو هنرمندان می‌توانند از هم اکنون در خواست‌های اجرای خود در سال 97 را ارایه کنند.

روابط عمومی بنیاد رودکی اعلام کرد: با توجه به رسالت بنیاد رودکی درخصوص تولید و اجرای آثار فاخر و ضرورت برگزاری برنامه‌های ارزشمند از کلیه هنرمندان دعوت می شود تا با هدف برنامه‌ریزی مدون و منطبق بر اصول، جهت اجرای آثار موسیقایی خود، با رعایت موازین و آئین نامه مقرر شده، درخواست های خود را برای تالارهای تحت پوشش بنیاد رودکی شامل تالار وحدت، تالار رودکی و مجموعه آزادی در طول سال 97 به صورت آن لاین ارائه کنند .

بر این اساس ، برای بررسی درخواست‌های ثبت شده در سایت بنیاد رودکی، دارا بودن درجه یک هنری جهت هنرمندانی که درخواست اجرا در محل تالار وحدت و درجه دو و سه هنری- ترجیحاً درجه دو- جهت هنرمندانی که درخواست اجرا در محل تالار رودکی و مجموعه آزادی را دارند، الزامی است.

آثاری قابلیت برگزاری دارد که با توجه به سنوات گذشته اجرایی، علاوه بر داشتن محتوا و هویت هنری دارای مخاطب یا ظرفیت 80 درصد گنجایش تالارها و سالن‌ها باشد.

برای ارائه درخواست، تعیین تاریخ های درخواستی جهت اجرا تا پایان سال 97 الزامی است.

هنرمندان و برنامه گذاران می توانند برای رزرو آن لاین تالار های بنیاد رودکی، به سایت اینترنتی این بنیاد مراجعه کنند.

503

کد خبر: 891966

وب گردی

وب گردی