مسابقات فوتسال دانشجویی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت:برگزاری این‌گونه مسابقات باعث ترویج روح ورزش در دانشجویان می‌شود. این مسابقات باهدف ایجاد روحیه شورونشاط در بین دانشجویان و همچنین ایجاد وحدت بین ایشان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «مسابقات فوتسال دانشجویی واحد همدان با عنوان جام شهدای گمنام دانشگاه به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه برگزار شد.»

غلامرضا خاکساری افزود: «این مسابقات با حضور 40 تیم دانشجویی برگزار شد و در دور اول مسابقات که به‌صورت گروهی برگزار شد، از هر گروه دو تیم برتر به مرحله بعد صعود کردند و در مراحل بعدی مسابقات به‌صورت حذفی برگزار شد.»

وی تصریح کرد: «برگزاری این‌گونه مسابقات باعث ترویج روح ورزش در دانشجویان می‌شود. این مسابقات باهدف ایجاد روحیه شورونشاط در بین دانشجویان و همچنین ایجاد وحدت بین ایشان برگزار شد.»

خاکساری اظهار کرد:«بهترین بازیکنان این دوره از مسابقات برای عضویت در تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی همدان دعوت می‌شوند.»

در پایان این مسابقات مهیج تیم «شهید شمسی‌پور» از رشته تربیت‌بدنی توانست با مغلوب کردن همه رقبا در بازی فینال با نتیجه 4 بر 3 تیم خوش‌نقش «اتحاد جوان» را از پیش روی برداشت و بر سکوی اولی تکیه زد.

تیم اتحاد جوان به مقام دوم بسنده کرد و تیم شهید میلاد مصطفوی توانست رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و تیم «شصت و چهار» نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات برگزیده شد.

204

کد خبر: 891991

وب گردی

وب گردی