مرادی تحمل شنیدن صدای مخالف را ندارد/ انتخاب 4  سر مربی در عرض 3 سال برای وزنه برداری مناسب نیست

سرمربی سابق وزنه برداری ایران گفت:مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری بیشتراز یک سال نمی تواند با کسی کار کند چون تحمل شنیدن صدای مخالف را ندارد .

کوروش باقری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص شرایط فدراسیون وزنه برداری و انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: اگر به شکل کلی به قضیه نگاه کنیم و به اسم افراد انتخاب شده در فدراسیون دقت کنیم، همه افراد انتخاب شده از بدنه فدراسیون وزنه برداری هستند و این خوب است و مایه خوشحالی دارد. اما اگر بسیار ریز به مسئله نگاه کنیم در فدراسیونی که 3 سال عمر دارد تا کنون 4 سرمربی برای آن انتخاب شده است توجه کنیم ، از حسین توکلی گرفته تا محمد حسین برخواه، این اتفاق اصلا برای وزنه برداری ایران خوب نیست و مایه تاسف دارد .

وی در ادامه افزود: اساس کار رییس فدراسیون وزنه برداری (جناب آقای مرادی )بر پایه تفکرات شخصی است و این فرد به شورای فنی توجهی ندارد ، وی در ابتدا تصمیم گیری می کند و بعد جلسه شورای فنی را تشکیل می دهد. این رویه برای وزنه برداری ایران سم است و به این ورزش مدال آور ضربه وارد می کند .

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری در ادامه تصریح کرد: این چنین تصمیم گیری ها در رده های مختلف سنی نیز تاثیر می گذارد . مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری بیشتراز یک سال نمی تواند با کسی کار کند چون تحمل شنیدن صدای مخالف را ندارد .

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم هر تصمیمی که در فدراسیون گرفته می شود برپایه خرد جمعی باشد تا به نفع ورزش کشور و وزنه برداری ایران باشد،گرفتن تصمیمات شخصی به وزنه برداری ایران ضربه می زند.

602

کد خبر: 891994

وب گردی

وب گردی