نماینده مردم کاشان: نباید به فرصت طلب ها میدان داد

نماینده کاشان در مجلس، مردم کاشان و آران و بیدگل را در دفاع از انقلاب اسلامی پیشتاز دانست و گفت: مردم انقلابی کاشان با فتنه گران روزهای اخیر فاصله دیدگاه دارند.

به گزارش ایسکانیوز، سید جواد ساداتی نژاد با تمجید از وظیفه شناسی و حرکت به موقع مردم وفادار و انقلابی کاشان، راهپیمایی دیروز مردم این شهر در اعتراض به فعالیت های اغتشاشگران را نشان از درک، بینش بالا و بصیرت مثال زدنی مردم کاشان دانست و اظهار داشت: مردم کاشان و آران و بیدگل همواره در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن پیشتاز و پیشرو بوده اند.

وی با ابراز تاسف از آشوبگری و هنجار شکنی برخی عناصر فرصت طلب تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی مردم باید بررسی و رفع شود اما در این میان نباید به عده ای عناصر خودفروخته اجازه داد از فرصت و شرایط پیش آمده سوء استفاده کرده و ضمن هتک حرمت مقدسات و ارزش ها، اقدام به تخریب اموال عمومی و آشوبگری کنند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل تاکید کرد: مسئولان باید مطالبات بجا و بحق مردم به رسمیت شناخته شده و برای تحقق و انجام آن برنامه ریزی و اقدام کنند.

فتنه گران می خواهند مطالبات اقتصادی مردم را به حاشیه بکشند

وی ادامه داد: در این میان مردم نباید به کسانی که اهداف شوم و اغراض سوء دارند اجازه دهند که به بهانه مشکلات اقتصادی و دستاویز قرار دادن مسائل معیشتی مردم، اقدام به ناامنی و التهاب آفرینی کرده و مطالبات اقتصادی و درخواست های معیشتی مردم را به حاشیه ببرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با یادآوری حماسه ۹ دی مردم کاشان، انتخاب این زمان از جانب برخی افراد معدود برای آشوبگری در شهر کاشان را قابل تأمل دانست و از دستگاه های امنیتی و انتظامی درخواست کرد در اسرع وقت بررسی های لازم را در این خصوص انجام دهند.

ساداتی نژاد مردم منطقه کاشان و آران و بیدگل را در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن پیشرو و پیشتاز معرفی کرد و گفت: راهپیمایی باشکوه روز یک شنبه توسط مردم این منطقه نخستین راهپیمایی مردمی در محکومیت اقدامات آشوبگرانه روز گذشته است و نشان از پیشتازی مردم فهمیم کاشان در دفاع از ارزش های انقلابی دارد.

معاون اسبق پارلمانی وزارت علوم با تمجید از بصیرت و بینش عمیق مردم کاشان و آران و بیدگل از اقدام انقلابی و هوشمندانه مردم کاشان در برگزاری راهپیمایی و محکومیت آشوبگری و ناامنی جمع محدودی از اشخاص مغرض، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر

901

کد خبر: 892063

وب گردی

وب گردی