اعتراف زن جوان به قتل پس از مصرف شیشه و قرص:  سرگردانم

 دقایقی از بامداد امروز گذشته بود که زن جوانی با حضور در کلانتری 132 نبرد مدعی شد پسر جوانی را به قتل رسانده است.

به گزارش ایسکانیوز زن جوان در اظهاراتش به مأموران گفت: سال 90 پسری به نام کاوه را به قتل رساندم، من مصرف‌کننده مواد مخدر هستم و سالهاست که به مواد اعتیاد دارم، زمان قتل برای تهیه مواد به منزل کاوه رفتم و از وی مواد گرفتم، آن روز چون مکانی برای استعمال مواد مخدر نداشتم از کاوه خواستم که در منزل وی مواد بکشم و او هم قبول کرد؛ حین کشیدن مواد مخدر ناگهان کاوه به قصد تعرض به من نزدیک شد که من با چوبی که آنجا بود چندین ضربه به سر کاوه زدم و وی را به قتل رساندم، در نهایت آنجا مواد کشیده و متواری شدم.

پس از این اظهارات و استعلام مأموران مشخص شد در تاریخ چهارم شهریور سال 90 جسد پسر جوانی به نام کاوه در شهرک جعفریه (مابین شهریار و ملارد) کشف شده است.

مأموران پس از این استعلام، زن جوان را بازداشت کرده و وی را پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل کردند.

این زن با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اظهاراتش مبنی بر قتل کاوه را پس گرفت و مدعی شد به خاطر توهم ناشی از مصرف شدید ماده مخدر شیشه این اظهارات را مطرح کرده است.

این زن که 34 سال سن دارد در اظهاراتش به محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت گفت: حدود 10 سال است که اعتیاد شدید به مصرف مواد مخدر دارم و همسرم از من جدا شده و اکنون پسری 6 ساله دارم که با پدرش زندگی می‌کند، ساکن شهریار هستم و بارها به خاطر مصرف زیاد مواد مخدر و توهم ناشی از آن بدون هدف پیاده از این خیابان به آن خیابان می‌روم و سرگَردانم، شب گذشته نیز در یک مهمانی هم قرص مصرف کردم و هم مواد کشیدم و از شهریار پیاده به سمت تهران آمده و به کلانتری رفتم، من کاوه را می‌شناختم و از وی مواد مخدر می‌گرفتم اما او را نکشتم.

وی افزود: تاکنون یک بار زندان رفته‌ام و اکنون نیز تقاضا دارم یا مرا به کمپ ترک اعتیاد ببرید یا بگذارید به خانه‌ام برگردم.

پس از اظهارات این زن،‌ بازپرس امور جنایی تهران دستور بازداشت این زن را صادر کرد و با توجه به محل کشف جسد کاوه، پرونده و متهم را برای رسیدگی به دادسرای مربوطه در ملارد ارسال کرد.

تسنیم

700

کد خبر: 892130

وب گردی

وب گردی