هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال  برگزار می شود

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه سیزدهم دیماه با شش دیدار پیگیری می شود و در حساس‌ترین مسابقه تیم های پیکان و سایپا تهران دو مدعی با تجربه این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسکانیوز ، هفته چهارم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، کاشان، تبریز، ارومیه و گنبد پیگیری می شود.

در نخستین دیدار این هفته از رقابت ها، تیم بانک سرمایه صدرنشین 39 امتیازی در خانه والیبال تهران به مصاف خاتم اردکان می رود. خاتم در حال حاضر با هفت برد و 19 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. در صورت پیروزی خاتم در این مسابقه تغییر در صدرنشینی بانک سرمایه بوجود نمی آید.

دو تیم در هفته چهاردهم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و دیدار دور رفت نیز سه بر صفر به سود بانک سرمایه شد. بانک سرمایه در صورت پیروزی در این مسابقه حضورش در مرحله پلی آف هفت هفته قبل از پایان دور مقدماتی مسجل می شود.

تیم والیبال سایپا تهران در این هفته از لیگ برتر میزبان پیکان در خانه والیبال است. دو حریف سنتی و با تجربه لیگ برتر والیبال در سالهای نه چندان دور عنوان های قهرمانی و نایب قهرمانی را به دست می آوردند.

در حال حاضر دو تیم پیکان و سایپا 28 امتیازی هستند و شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان یک برد نسبت به سایپا بیشتر دارند و در رتبه سوم قرار گرفته اند و نارنجی پوشان با 9 برد در جایگاه چهارم قرار دارند. فاتح این مسابقه رتبه سومی را از آن خود خواهد کرد.

سایپا و پیکان در هفته چهاردهم مغلوب حریفان خود شدند و این هفته انگیزه خاصی برای جبران شکست هفته قبل دارند به ویژه سایپا که در دیدار دور رفت نیز سه بر دو مغلوب پیکان شده است.

شهرداری تبریز که با 11 برد و 28 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، این هفته در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان شمس است. تبریزی ها که هفته چهاردهم دوباره به جایگاه دوم جدول صعود کردند برای حفظ این جایگاه محکوم به شکست شمس هستند.

دیدار رفت دو تیم نیز در تهران سه بر دو به سود شمس شهرداری تبریز شد و شاگردان عادل بناکار فرصت مناسبی این هفته دارند که با امتیاز میزبانی برای دومین بار شمس را شکست دهند.

تیم رعد پدافند کاشان با هدایت فرهاد نفرزاده به دنبال آماده سازی بازیکنان جوانش برای حضور شایسته در رقابت های والیبال قهرمانی نظامیان جهان، سیزم است. این تیم که با یک برد و 4 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، در هفته پانزدهم میزبان شهرداری ارومیه است.

شهرداری ارومیه نیز با 5 برد و 19 امتیاز در جایگاه نهم جدول است و برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر مرحله پلی آف نیاز به کسب برد بیشتر است و رقابت با رعد پدافند کاشان فرصت مناسبی برای رسیدن به این هدف است، اما نماینده کاشان نسبت به دور رفت بهتر شده است و کسب پیروزی برابر این تیم در بازی خانگی کار آسانی نخواهد بود.

تیم های هاوش گنبد و شهرداری ورامین در هفته چهارم دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر می روند. تیم های شهرداری ورامین، کاله و خاتم هفت پیروزی در پرونده دارند و شاگردان محمد ترکاشوند سرمربی ورامین این هفته در گنبد در اندیشه کسب هشتمین برد هستند تا شرایط خود را نسبت به دو تیم دیگر در جدول مسابقات بهبود بخشند.

شکست هاوش در بازی های خانگی که با همراهی علاقمندان مثال زدنی والیبال این شهر به میدان می رود کار بسیار دشواری است که تیم ورامین این هفته در این آزمون باید تلاش کند. هاوش با 4 برد و 11 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول است و شهرداری ورامین با هفت برد و 23 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر یک به سود ورامین شد و گنبدی ها به دنبال جبران این نتیجه هستند.

در نودمین مسابقه لیگ برتر سال 96، تیم ساری 21 در سالن شهید رسول حسینی ساری میزبان کاله مازندران خواهد بود. شهرآورد استان مازندران همیشه حساسیت های خاص خود را دارد و پیروزی در این مسابقه برای دو تیم اهمیت خاص خود را دارد.

کاله با ۷ برد و 23 امتیاز در رتبه پنجم جدول است و به دنبال جایگاه بهتر برای صعود به مرحله پلی آف است و تیم ساری 21 به دنبال کسب پیروزی است تا بازیکنانش از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کنند. این تیم در دور برگشت برد نداشته است و در حال حاضر با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد.

مسابقه رفت دو نماینده ساری و آمل سوم آبان ماه در آمل برگزار شد و کاله سه بر یک مغلوب میهمان خود شد و شاگردان بهروز عطایی در مسابقه این هفته به دنبال جبران این نتیجه هستند.

برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

بانک سرمایه – خاتم اردکان

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه

سایپا – پیکان

کاشان، سالن هفت مهر، ساعت 16

رعد پدافند کاشان – شهرداری ارومیه

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17

شهرداری تبریز – شمس

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه

هاوش گنبد – شهرداری ورامین

ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 15

ساری 21 – کاله

602

کد خبر: 892145

وب گردی

وب گردی