لزوم استفاده از زنجیر چرخ در 2 محور مواصلاتی/آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در 8 محور کشور خبر داد و گفت:در محورهای اسالم-خلخال و گرمی –-بیله سوار استان اردیبل  کولاک و یخ زدگی گزارش شده است به همین منظور لازم است رانندگان با زنجیر چرخ در این محور تردد کنند. 

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین جزئیات جوی کشور طی امروز گفت: بر اساس گزارش ها، در محورهای اراک –بروجرد ، اراک-ملایر و ساوه -همدان در استان مرکزی، محور پونل به خلخال در استان گیلان، محور پاوه-مریوان در کرمانشاه ، محور بانه-قروه استان کردستان، ارتفاعات محور کرج- چالوس استان های البرز و مازندران و ارتفاعات استان همدان بارش برف گزارش شده است.

به گفته وی ، محور کوهرنگ - ایذه در استان چهارمحال و بختیاری، محورهای سوادکوه و رامسر در استان مازندران و اکثر محورهای استان های همدان،کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، قزوین و آذربایجان غربی بارانی هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محدوده کارسالار و دهانه شمالی تونل کندوان در محورهای فیروزکوه استان مازندران مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده لذا لازم است رانندگان در زمان تردد در محور مذکور نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره وقوع کولاک در برخی محورهای کشور اضافه کرد: در محورهای اسالم-خلخال و گرمی –بیله سوار استان اردیبل کولاک و یخ زدگی گزارش شده است به همین منظور لازم است رانندگان با زنجیر چرخ در این محور تردد کنند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به وضعیت ترافیکی در جاده های کشور گفت: ترافیک در محدوده مهرویلا تا پل فردیس باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین و محدوده پل فردیس تا پل کلاک باند جنوبی آزادراه تهران-کرج ، نیمه سنگین است.

وی درباره مسدودیت برخی از محورهای کشور افزود: محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین - شمشک در استان های تهران و البرز و محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند. همچنین محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف مسدود است و شهروندان میتوانند از محور جایگزین یاسوج - سمیرم - پادنا تردد کنند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیان کرد: محور حمیل به ایلام در استان ایلام از ساعت 6 روز یکشنبه 3 دی تا ساعت 24 ، 13 دی ماه به علت ترمیم سیستم روشنایی تونل های شماره 2 و 3 مسدود است و شهروندان می توانند از مسیر جایگزین محور اسلام آباد-قلاجه-ایلام و یا حمیل-سیمره-ایلام و بالعکس تردد کنند. همچنین محور آب پری در استان مازندران شهرستان نور از ساعت 15 ششم دی ماه تا 5 هفته دیگر به علت ایمن سازی و پیچ بری آبشار آب پری مسدود خواهد بود.

701

کد خبر: 892180

وب گردی

وب گردی