دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب باید بین 10 دانشگاه برتر استان قرار بگیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با بیان اینکه مدیران یک مجموعه سرمایه آن هستند و نباید این سرمایه‌ها را از دست داد تاکید کرد: برای رشد و ترقی در واحد لازم است تجارب مدیریتی منتقل شود.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب، در بیستمین جلسه شورای این دانشگاه با ابراز امیدواری نسبت به کسب رضایت دانشجویان گفت: امیدوارم با تلاش و کوشش بتوان خدمات شایسته ای را به دانشجویان ارائه داد و رضایت آنان را فراهم کرد.

پروین داداندیش گفت: در یک سیستم، کوچکترین جزء سیستم تا بالاترین جزء سیستم اگر همه خوب کار بکنند سیستم کارآمد خواهد بود و اگر تنها یک جز به درستی عمل نکند کل سیستم مختل خواهد شد. پس به نظر من اگر افتخار و پیشرفتی در واحد تهران غرب وجود دارد برای همکاری همه اجزای تلاشگر واحد بوده است.

وی افزود: همیشه قدردان زحمات روسای دانشکده‌ها هستم چراکه در خط مقدم هستند و با مسائل روبه‌رو می شوند و مسئولیت خطیری دارند.

داداندیش دانشکده فنی را یکی از دانشکده‌های مهم واحد تهران غرب دانست و گفت: دانشکده فنی تهران غرب بیشترین گروه‌های آموزشی و دانشجو را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب با اشاره به رقابت دانشگاه ها برای جذب دانشجو، افزود: حیات دانشگاه وابسته به دانشجو است، باید مرتب خدمات و سرویس‌ها را بهتر کرده و ارتقا داد تا دانشجویان واحد تهران غرب را برای تحصیل انتخاب کنند.

داداندیش با بیان اینکه از نظر اخلاقی و ارتباطی همه در محیط کار باید در حد اعلی عمل کنند، تاکید کرد: همکاران باید صداقت، همکاری، هم‌افزایی و قانونگرایی را در این واحد سرلوحه خود قرار دهند.

وی ارتقای کیفی آموزش، ارتقای کمی و کیفی در حوزه پژوهش، موفقیت در حوزه کارآفرینی و تاثیرگذاری دانشگاه را از اهداف این دانشگاه عنوان کرد و گفت: .

رئیس واحد تهران غرب افزود: همه باید با همکاری و همگرایی در راستای تحقق اهداف واحد تهران غرب گام بردارند و فعالیت‌ها به طور قانونی بر اساس بخشنامه ها و مقررات انجام شود.

کد خبر: 892201

وب گردی

وب گردی