سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بابل معرفی شد

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در پی صدور حکم دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست جدید واحد بابل را معرفی کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر محمد صالحی با تجلیل از زحمات و تلاشهای دکتر همایون موتمنی در دوران مسئولیت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بابل گفت: موتمنی در دوران مسئولیت واحد بابل کار های خوبی انجام داد همدلی و ایجاد وحدت مهمترین شیوه مدیریتی ایشان بود، برای رعایت تفکر سیستمی سعی و تلاش کرد.

دکتر صالحی با توجه به اهمیت وضعیت آموزشی دانشگاههای آزاد استان بیان کرد: در راستای سیاست های معاونت آموزشی سازمان مرکزی یرای اجرای طرح تعاون اعضای هیات علمی که موجب کاهش هزینه‌های واحدهای دانشگاهی و افزایش سطح خدمات آموزشی می شود با برنامه ریزی کارآمدی تلاش خواهیم کرد.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان مازندران واحد بابل را به لحاظ مسائل آموزشی، مالی، پژوهشی و دانشجویی فرهنگی یکی از دانشگاه های موفق و منظم استان مازندران دانست و افزود: رعایت مدیریت هزینه، همدلی، سلامت کار و تلاش همکاران برای شکوفایی دانشگاه در مسیر رشد بهترین گواه این ادعا است.

صالحی خاطر نشان کرد: انتصاب دکتر وحید فلاح به عنوان سرپرست واحد بابل از سوی دکتر فرهاد رهبر نشان از تجربیات ارزنده و سوابق اجرایی فلاح درحوزه های آموزشی به ویژه فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد استان دانست، گفت امیدوارم سرپرست جدید واحد بابل جهت پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی گام بردارد.

همایون موتمنی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی بابل نیز با معرفی اعضای هیات رییسه و ارائه گزارش عملکرد دروان مسئولیت خود از آمادگی همراهی تمام قد با رییس جدید دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: در دوران مسئولیت دانشگاه آنچه توان داشتم با همکاری کارکنان خدوم واحد بابل انجام دادم و همچنان در ادامه راه در کنار دکتر فلاح تلاش خواهم کرد تا با بهره گیری از ظرفیت‌های جدید مشکلات را پشت سر بگذاریم.

دکتر وحید فلاح سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بابل هم با قدردانی از حُسن اعتماد دکتر فرهاد رهبر و دکتر نیاز آذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندان و قدردانی از زحمات همه روسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی بابل گفت: همیشه از تجارب ارزشمند دکتر نیاز آذری در دروان مسئولیت های اجرایی استفاده بهینه کردم، بهره گیری از تجربیات همه استادان، کارکنان، دانشجویان صاحب نظران داخل و بیرون مجموعه دانشگاه، به خصوص در مسیر تعالی و مدیریت هزینه و تعامل با دانشگاهیان مورد توجه است.

فلاح شیوه فعالیت خود را در محیط علمی و فرهنگی بیشتر مشارکتی دانست و بیان کرد: جو دوستانه مبتنی بر صداقت و راستگوی نقش کلیدی در پیشرفت و پویایی سیاست های جدید دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

وی افزود: حفظ روحیه تلاش، کوشش و نظم و انضباط کاری در جمع خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بابل، مسیر را برای بالندگی علمی، پزوهشی و فرهنگی پیش رو با نگاه توجه ویژه به مسائل فرهنگی ودینی هموار خواهد کرد.

رییس جدید واحد بابل پاسخ گوی به دانشجویان و تبیین برنامه های فرهنگی و اجرای آن با مشارکت همه ی اقشار دانشگاهی را مهمترین دغدغه عنوان کرد و گفت: فعالیت در سازمان باید با عشق و علاقه باشد، جهت انجام این کار با همت و درایت همکاران خوب واحد بابل با نگرش همدلی، سیستمی و بکار گیری تمام ظرفیت ها تلاش خواهم کرد.

مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی بابل با حضور رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، مهندس عرب مدیرکل حراست، معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

کد خبر: 892282

وب گردی

وب گردی