قهرمانی واحد ارومیه در مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی به میزبانی واحد بوکان

دانشگاه آزاد واحد ارومیه در مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی به میزبانی واحد بوکان موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، مسابقات قهرمانی بسکتبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی به‌مدت 2 روز از 11 دی ماه و به میزبانی واحد بوکان در سالن چند منظوره شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد

در این مسابقات تیم‌های ارومیه، مهاباد و بوکان به‌ ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند .

در حاشیه های این مسابقات صمد کرمی سرپرست تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و مسئول برگزاری این مسابقات در گفتگو با روابط عموی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان افزود: خوشبختانه واحدهای دانشگاههای آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی مخصوصاً واحد بوکان با وجود استعدادها و پتانسیل های بالقوه خود در زمینه ورزشی نقش موثری را در پیشبرد اهداف ورزشی استان برداشته اند.

وی گفت: امیدواریم روند پیشرفت و ترقی ورزش دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی سیر صعودی خود را ادامه داده و در آینده نزدیک شاهد موفقیت های بیشتر در سطح کشور و حتی مسابقات ورزشی بین المللی نیز باشیم.

یداله رشیدی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در پایان این مسابقات از دست اندرکاران و شرکت کنندگان این مسابقات قدردانی کردو افزود: «هدف ما از برگزاری این مسابقات در کنار تحصیل، ایجاد فضایی با نشاط جهت پرورش روح، جسم و تن شما دانشجویان است».

این مسابقات در سالن ورزشی شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با حضور تیم‌های مختلف در طول 2 روز به رقابت پرداختند و صبح روز سه شنبه با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، سرپرست تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی آزربایجان غربی و داوران این مسابقات کاپ و مدال‌ها به ورزشکاران اهدا شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان امسال میزبانی مسابقات ورزشی را در رشته‌های کشتی، والیبال خواهران، فوتسال خواهران و وشو برعهده خواهد داشت و نقش مهمی در ورزش استان و شهرستان داشته است.

کد خبر: 892343

وب گردی

وب گردی