دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم امید در یزد راه‌اندازی شد

استاندار یزد با بیان اینکه دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم امید در استان یزد راه‌اندازی شد گفت: امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده دبیرخانه بین‌المللی این رویداد فرهنگی و هنری را در استان داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی ستاد بحران استان یزد با گرامیداشت سالروز ورود رهبر انقلاب به یزد در ارتباط با آمادگی دستگاه‌ها در زمان‌های بحران اظهار داشت: حوادث طبیعی در بسیاری از مکان‌ها و در زمان‌های نامعلوم رخ می‌دهد و همه دستگاه‌ها باید برای انجام هر چه بهتر وظایف خود در زمان بحران آمادگی لازم را داشته باشند.

استاندار یزد با بیان اینکه آنفولانزای پرندگان مشکلات عدیده‌ای را در کشور به وجود آورده است، گفت: این بیماری بسیار خطرناک است و توانسته بر اقتصاد جهان تأثیرگذار باشد و باید نسبت به این بیماری خطرناک هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: در بسیاری از مرغداری‌های غیرمجاز در استان دیگر شاید برای فروش مرغ‌های بیمار به استان‌های دیگر اقداماتی را انجام دهند که باید نسبت به این مسئله نیز هوشیار بود و بازارهای فروش و عرضه این محصولات در استان را زیر نظر گرفت تا خدایی نکرده با مشکل روبه‌رو نشویم.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: هماهنگی که از دستگاه‌های انتظار داریم این است که با قرارگاهی که در استانداری تشکیل شده همکاری کنند و تابع باشند و اگر دستگاهی همراهی نکند با آن دستگاه‌ها برخورد می‌شود، ناهماهنگی در زمان‌حساس باعث زیان‌های بسیاری می‌شود که گریبان همگان را می‌گیرد.

استاندار یزد با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم امید در یزد اظهار داشت: با همت و تدبیر مسئولان استان یزد دبیرخانه دائمی امید در یزد راه‌اندازی شد که کار بسیار شایسته و قابلی است که توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفت.

وی افزود: زمانی که هنرمندان در مسئله‌ای وارد شوند و با مخاطب به صحبت بنشینند بسیاری از مشکلات به‌راحتی حل می‌شود و هنرمندان با آثار خود می‌توانند مردم را نسبت به قبل، حین و بعد از وقوع حادثه آگاه سازند.

زمانی قمی اضافه کرد: بسیاری در ابتدای راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره امید در یزد، نگران این مسئله بودند که هنرمندان کشور تا بخواهند در آثار خود را به جشنواره ارسال کنند، زمان آن به پایان رسیده است که در زمان اعلام آثار ارسالی که قریب به 700 اثر بود باعث تعجب همگان شد چون تعداد آثار بسیار بیشتری نسبت به جشنواره‌های دیگر به این جشنواره ارسال شد.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: با این کار خوبی که صورت گرفت امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم دبیرخانه بین‌المللی جشنواره امید را در استان یزد راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم تأثیر این مسئله را در جهان به نمایش بگذاریم.

وی در پایان تأکید کرد: بسیاری از فعالیت‌های که مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان یزد انجام می‌دهند باید رضایت مردم را در پی داشته باشد و زمانی که رضایت مردم را همراه داشت بدون شک رضایت خداوند را نیز در پی دارد و ما باید بکوشیم تا بندگان خدا از اعمال و رفتار ما راضی باشند.

901

کد خبر: 892404

وب گردی

وب گردی