هشدار به مال خرها/ برخورد قاطع با خریداران اموال مسروقه

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی ضمن هشدار به کسبه و بازاریان در خصوص عدم خرید اموال از افراد مشکوک و معلوم الحال گفت: نیروی انتظامی استان این امر را در دستور کار دارد و دادسرا‌ها نیز به ویژه در ایام کشیک با اینگونه جرایم برخورد قاطع خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان رضوی جلسه شورای پیشگیری از جرم استان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین فروتنی معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی و با حضور اعضاء در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزار شد.


در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین فروتنی ضمن تبریک ایام؛ در مورد خرید مال مسروقه به مال خر‌ها هشدار داد.


وی ضمن اشاره به سیاست‌های دادگستری استان خراسان رضوی در این زمینه گفت: دستگاه قضایی استان به ویژه دادسرای عمومی و انقلاب با افرادی که از طریق سارقان، اموال مسروقه را خریداری می‌کنند برخورد کرده و اموال مسروقه را توقیف خواهد کرد.


معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی ضمن هشدار به کسبه و بازاریان محترم در خصوص عدم خرید اموال از افراد مشکوک و معلوم الحال گفت: نیروی انتظامی استان این امر را در دستور کار دارد و دادسرا‌ها نیز به ویژه در ایام کشیک با اینگونه جرایم برخورد قاطع خواهند داشت.


وی برخورد با مجرمان جرایم خاص و خشن را از جمله مهمترین سیاست‌های دادگستری استان دانست و افزود: در مواجهه با افراد قانون شکن، مخل نظم و امنیت اجتماعی و مرتکبین جرایم خاص و خشن هیچگونه مماشاتی صورت نخواهد پذیرفت.

700

کد خبر: 892417

وب گردی

وب گردی