مراسم معارفه دکتر محمدحسن برهانی فر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج برگزار شد

با تکریم دکتر بهروز میرزا، طی حکمی از سوی دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدحسن برهانی فر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، در جلسه تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان البرز با تقدیر از زحمات شایان تقدیر دکتر میرزا ، وی را مدیری موفق، متقی و اهل تدبیر و گشاده رو نامید. وی همچنین به دکتر برهانی فر نیز این مسئولیت معنوی را تبریک گفت و همکاری تمامی مسئولین این واحد دانشگاهی با ایشان را اعلام کرد.
دکتر بهروز میرزا نیز ضمن تشکر از همکاری تمامی مسئولین، کارکنان و دلسوزان واحد کرج، گفت: «هر موفقیتی که در این واحد حاصل شد بی شک با همراهی و همدلی و تلاش یکایک مسئولین و کارکنان متعهد این واحد به دست آمده است و از همه عزیزان انتظار می رود همچنان با همین همدلی با دکتر برهانی فر همکاری کنند.»
وی با ارائه آمار کوتاهی از اقدامات صورت گرفته در طول سه سال و نیم اخیر وضعیت دانشجویی، آموزشی، فرهنگی و مالی دانشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد این واحد دانشگاهی همچنان به روند رو به رشد خود با سربلندی ادامه دهد.
حجت الاسلام سعیدی نماینده امام جمعه کرج نیز ضمن تشکر از دکتر میرزا و تبریک به دکتر برهانی فر، مسئولیت را ودیعه ای نامید که حاصل خون پربرکت شهداست و بایستی در قیامت پاسخگوی آن باشیم لذا انتظار جامعه، داشتن دانشگاهی انقلابی و مبتنی بر آرمان های انقلاب، فارغ از مدرک گرایی و مادی گرایی، است.
دکتر محمد حسن برهانی فر سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج نیز ضمن تقدیر از زحمات دکتر میرزا ، یاد روسای پیشین واحد کرج ، مرحوم پیراینده، دکتر نژادهاشمی و دکتر حاجی خانی را گرامی داشت و با مروری بر روند تشکیل و توسعه واحد کرج از همه به نیکی یاد کرد.
وی واحد کرج را دانشگاهی با توانی بالا دانست و گفت: «با آگاهی کامل از زیرساخت ها و حتی مشکلات موجود، تمام توان خود را به کار می گیریم تا به یاری خداوند نه تنها جایگاه کنونی دانشگاه را حفظ نماییم بلکه به سوی ساخت دانشگاهی به مراتب بهتر حرکت کنیم و از همین جا اعلام می کنم دست یاری تمام افراد توانمند را برای همکاری می فشارم ( تا جایی که فردی در فضای کلی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشکل نداشته باشد ) حتی اگر از نقطه نظر فکری همسو با بنده نباشد؛ باز هم از توان فکری، عملی و اجرایی وی بهره خواهیم برد.»
در پایان جلسه تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی مسئول نهاد رهبری در استان البرز از سوی دکتر رهبر ضمن قرائت حکم مذکور را به دکتر برهانی فر ابلاغ نمود. همچنین با قرائت پیام ایشان، با اهدای لوحی از زحمات و تلاش های پیگیرانه و متعهدانه دکتر میرزا در طول تصدی مسئولیت واحد کرج تقدیر کرد.

کد خبر: 892429

وب گردی

وب گردی