کسی که پرچم یک کشور  را آتش می زند، دشمن تمام آن ملت است

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه دستگیر شدگان در ناآرامی ها وابسته به جریانات معاند و مخالف نظام بوده اند، گفت: ملت ایران ملتی آزموده است و این اتفاقات خیلی زود فروکش می کند.

به گزارش ایسکانیوز، احد جمالی امروز در جلسه کارگروه بانوان استان در سالن جلسه معاونت سیاسی امنیتی استانداری، با اشاره به وقایع اخیر در کشور، عنوان کرد: با مدیریت و کنترل در استان قم تا کنون خساراتی نداشته ایم.

وی با اشاره به آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی به دست اغتشاشگران در یکی از شهرها ادامه داد: کسی که پرچم یک کشور که نماد استقلال آن کشور است را آتش می زند، دشمن تمام آن ملت است.

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه دستگیر شدگان در ناآرامی ها وابسته به جریانات معاند و مخالف نظام بوده اند، افزود: ملت ایران ملتی آزموده است و این اتفاقات خیلی زود فروکش می کند. اختلافات سیاسی در کشور نباید موجب سوءاستفاده دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شود و کشور را به چالش بکشد.

جمالی در بخش دیگر با بیان اینکه موضوع تاب آوری اجتماعی باید به صورت جدی در قم مورد توجه قرار گیرد، گفت: در استان نیاز به آموزش ها در زمینه تاب آوری اجتماعی است که باید به ارائه این آموزش ها اهتمام شود؛ باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در استان تلاش شود و در این مسیر لازم است پایش مستمر آسیب های اجتماعی را داشته باشیم.

900

کد خبر: 892471

وب گردی

وب گردی