استقرار بخشی از کانکس‌های آموزشی بنیادکودک در استان کرمانشاه

بخشی از کانکس‌های آموزشی به همراه کوله‌پشتی و لوازم‌ التحریر توسط بنیادکودک در روستاهای استان کرمانشاه مستقر شدند.

به گزارش ایسکانیوز قائم مقام مدیرعامل بنیادکودک با اعلام این خبر گفت: تاکنون 24 کانکس آموزشی جایگزین مدارس به همراه کوله‌پشتی و لوازم‌تحریر از سوی بنیادکودک در روستاها و شهرستان‌های استان کرمانشاه مستقر شد.

"حرمت ناظری" افزود: در پی اعلام اداره کل نوسازی آموزش و پرورش کرمانشاه، تا کنون تعداد 24 کانکس آموزشی به همراه لوازم‌تحریر و کوله‌پشتی در روستاهای "مشکنار"، "دولنگان"، "نوده"، "فرمایشه"، "بزمیرآباد"، "رمکی" و شهرستان‌های"ثلاث باباجانی" و "سرپل‌ذهاب" از توابع استان کرمانشاه مستقر شده است.

"ناظری" با اشاره به کیفیت مطلوب کانکس‌ها بیان کرد: این کانکس‌ها از نوع ساندویچ‌پنل بوده و مجهز به سرویس‌بهداشتی هستند که در پی اعلام اداره کل نوسازی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، به مناطق یادشده ارسال شده است.

قائم‌مقام مدیرعامل بنیادکودک با تبیین کمک‌های مردمی به بنیادکودک گفت: این مؤسسه در راستای تخریب ۴۴ مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت آماده‌سازی شرایط مساعد تحصیلی برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده کرده است.

وی افزود: بنیادکودک مقرر کرده است تعداد 60 کانکس به مناطق زلزله‌زده ارسال کند که مابقی کانکس‌ها به مراتب آماده و ارسال خواهد شد.

"ناظری" ابراز امیدواری کرد که با توجه به کمک‌های مردمی، احتمال افزایش تعداد کانکس‌ها تا 75 کانکس را نیز داشته باشیم

گفتنی است، شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷٫۳ در مقیاس بزرگای گشتاوری در استان کرمانشاه رخ داد. کانون زمین‌لرزه ۵ کیلومتری شهر ازگله کرمانشاه و در مرز ایران و عراق بود. استان کرمانشاه با مساحت ۲۴،۶۴۰ کیلومتر مربع، هفدهمین استان ایران از نظر وسعت به‌شمار می‌رود.

700

کد خبر: 892509

وب گردی

وب گردی