دانشور: خرید و فروش نوزادان متوقف نشده است

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه دولت و مدیریت شهری تهران برنامه‌‌ای برای حل آسیب‌های اجتماعی ندارند،گفت: در حال حاضر خرید و فروش نوزادان نه تنها متوقف نشده بلکه افزایش یافته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، فاطمه دانشور با اشاره به عدم برنامه ریزی دولت و شهرداری تهران در خصوص آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: متاسفانه در این زمینه از زمان آغاز فعالیت دولت دوازدهم و مدیریت شهری جدید برنامه‌ای انجام نشده است.

وی تصریح کرد: در حالی که با میزان آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله وضعیت زنان بدسرپرست،کودکان کار، خرید و فروش نوزادان و اعتیاد کودکان و زنان روبرو هستیم انتظار می‌رود مدیریت شهری برنامه‌ای در این زمینه پیدا کند.

دانشور با اشاره افزایش میزان آسیب‌های اجتماعی در شهر،گفت: خرید و فروش نوزادان یکی از دغدغه‌های است که هم اکنون وجود دارد که این موضوع در برخی از بیمارستان‌ها و و محلات تهران صورت می‌پذیرد و این در حالی است که خرید و فروش نوزادان نه تنها متوقف نشده بلکه افزایش یافته است.

رئیس سابق کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بیان کرد: در صورتی که مدیریت شهری نسبت به آسیب‌های اجتماعی بی توجه باشد در آینده مشکلات بیشتری را در شهر تهران خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پرونده‌های بسیاری از وضعیت زنان معتاد و کودکانشان وجود دارد که نمی‌توان این موارد را انکار کرد و باید راهکاری برای حل این موارد اتخاذ شود.

دانشور افزود: امیدوارم مسئولان در بخش‌های مختلف توجه ویژه‌ای را به حل آسیب‌های اجتماعی داشته باشند چرا که در حال حاضر میزان آسیب‌ها در مناطق جنوبی رو به افزایش است.

705

کد خبر: 892615

وب گردی

وب گردی