خشم پرسپولیسی‌ها از طاهری/ مشکل حل نشود، تمدید نمی‌کنیم

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به شدت از مدیرعامل پیشین این باشگاه ناراحت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علی‌اکبر طاهری روزی مدیرعامل محبوب هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به شمار می‌رفت اما حالا هر روز خبری تازه از زمان مدیریت او در باشگاه سرخ‌پوش پایتخت منتشر می‌شود که طرفداران را نگران می‌کند.

پس از فاجعه جعل قرارداد مهدی طارمی، محرومیت از دو پنجره نقل‌وانتقالات و شکایت‌های متعدد بازیکنان خارجی زمان مدیریت طاهری، در جدیدترین اتفاق بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت صورت‌حساب مالی دو فصل اخیر خود متوجه جریمه‌ها و کسورات قراردادهای مخفیانه خود شده‌اند.

طاهری بدون اینکه بازیکنان را در جریان قرار دهد جرائمی را که به صورت یک‌طرفه در قراردادهای‌شان لحاظ و اعمال کرده که این موضوع حالا خشم شاگردان برانکو را در پی داشته است.

این مسئله سبب شده بازیکنان رفت‌وآمدهای متعددی به دفتر حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس داشته باشند. البته گرشاسبی تأکید کرده این اتفاقات در زمان مدیریت پیشین رخ داده اما بازیکنان اعلام کرده‌اند در صورتی که این مشکل حل نشود، قراردادهای خود را تمدید نخواهند کرد.

این در حالی است که پرسپولیس به دلیل محرومیت از دو پنحره نقل‌وانتقالات حق خرید بازیکن ندارد و جدایی ستاره‌هایش می‌تواند ضربه مهلکی به این تیم بزند.

604

کد خبر: 892626

وب گردی

وب گردی