همبستگی برای ایران

در پی اغتشاشات اخیر مردم انقلابی ایران در شهرهای مختلف بار دیگر به صحنه می آیند تا با محکوم کردن اقدامات خلاف قانون ثابت کنند پشتیبان نظام هستند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، جمعی از مردم مشهد روز پنجشنبه 7 دی ماه در اعتراض به مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی در میدان شهدا‌ی مشهد مقدس تجمع کرده که در این تجمع مردم شهر شعارهایی در رابطه با مشکلات خود می گفتند، که خواسته اصلی آنها برای برگزاری این تجمع توجه مسئولان به حل مشکلات معیشتی و مبارزه با فساد بود.

برخی از این افراد در این تجمع شعارهای تندی سر دادند که با مداخله پلیس مواجه شدند و نهایتا این تجمع حوالی ظهر پایان یافت.

این تجمعات از مشهد به شهرهای دیگر هم انتقال پیدا کرد که برخی از افراد معاند و مخالف نظام جمهوری اسلامی از تجمع های مردم سوءاستفاده کرده و دست به اغتشاش و ناامنی از جمله خسارت به اموال عمومی، نهادها، فرمانداری ها و همچنین شهرداری زدند که مردم به منظور پاسخ دندان شکن به این گونه افراد از روز گذشته در برخی از شهرها دست به تجمع زده و علیه آنها شعار داده اند.

تجمع‌های مردمی 13 دی با هدف محکومیت رفتار اغتشاشگران و عناصر آشوب‌طلب که سعی در سوء‌استفاده کردن از اعتراضات مردمی به وضعیت اقتصادی را دارند، برگزار خواهد شد و حضور یکپارچه مردم که همواره یار و پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند موجب ناامیدی دشمنان و هدایت‌گران اصلی این حرکت‌ها می‌شود.

همچنین امروز قرار است تجمع مردمی در محکومیت اغتشاشات و رفتارهای هنجارشکنانه روزهای اخیر در استان ها، شهرها و شهرستان های ایران برگزار شود که ساعت برنامه در هر شهر و شهرستان متفاوت است.

در این راهپیمایی ها اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و دانشگاهیان اساتید و آموزش پرورش، کسبه بازاریان اعلام حضور در راهپیمایی امروز را کرده اند.

به عنوان مثال مسیرهای راهپیمایی امروز چهارشنبه در برخی از شهرها مانند هرمزگان ساعت 15 از میدان ابوذر به طرف مصلای بندرعباس، کرمانشاه ساعت 10 صبح از چهار راه مدرس تا میدان آزادی ، البرز ساعت 15 مسیر شماره 1، میدان سپاه – میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره2: فلکه اول رجایی شهر – بلوار ماهان – میدان جمهوری اسلامی، خمینی شهر ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) است.

خرمشهر

راهپیمایی مردم خرمشهر در اعتراض به اغتشاشگران امروز چهارشنبه 13 دی ماه از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و همشهریان شهید محمدرضا عسکری‌فرد و شهید علی منیعات علیه آشوبگران قیام می‌کنند.

راهپیمایی مردم خرمشهر از چهار راه شهید مطهری آغاز و تا مسجد جامع خرمشهر ادامه دارد.

همچینن مردم شهرستان شهید پرور ایذه راهپیمایی درساعت 10 صبح امروز حضور می یابد که مسیر این راهپیمایی از مصلی امام خمینی (ره) آغاز و تا میدان امام علی(ع) ادامه می‌یابد.

این راهپیمایی بزرگ از میدان مولوی(فلکه سه گوش) در اهواز آغاز می شود و اهوازی‌ها با گذشتن از پل سردار سرلشکر شهید محمدحسین علم الهدی و خیابان سلمان فارسی در چهار راه سلمان فارسی تجمع می‌کنند.

در روزهای اخیر یکی از شهرهایی که بیگانگان مانور زیادی بر روی آن دادند شهر ایذه بود که شایعات زیادی درباره این شهر در فضای مجازی و رسانه‌های معاند منتشر شد.

همچنین مردم آبادان به منظور نمایش وحدت ، اقتدار و همدلی، امروز چهارشنبه 13 دی ساعت 10 صبح از چهار راه امیرکبیر (امیری) تا میدان شهید منتظری راهپیمایی خواهند کرد.

جامعه هنرمندان ، عشایر، بازاریان، ورزشکاران ، فرهنگیان ، نخبگان ، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم برای شرکت در این راهپیمایی مردمی اعلام آمادگی کرده اند.

اردبیل

راهپیمایی و تجمع بزرگی روز پنجشنبه در مرکز استان اردبیل و شهرستان‌ها دیگر استان برگزار می‌شود این تجمع پنجشنبه از ساعت 10 صبح از مقابل میدان شریعتی به سمت مصلای اردبیل برگزار خواهد شد.

همچنین در شهرستان نمین این راهپیمایی از ساعت 10 از مقابل مزار شهدای گمنام به‌طرف مسجد جامع این شهر، در پارس‌آباد از ساعت 10 پس‌فردا از میدان سپاه به‌طرف چهارراه امام خمینی(ره) و در اصلاندوز از ساعت 10 صبح پس‌فردا از میدان امام حسین(ع) به‌طرف چهارراه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

شهرستان مشگین‌شهر نیز تجمع اعتراض‌آمیز علیه اغتشاشگران را از ساعت 10 صبح پنجشنبه و از مزار شهدای گمنام این شهر آغاز خواهد شد و راهپیمایی مردم شهرستان بیله‌سوار نیز در محکومیت اقدامات آشوبگران ساعت 10 صبح پنجشنبه از مقابل حسینیه ثارالله سپاه آغاز به‌سمت میدان مصلی برگزار می‌شود.

راهپمیایی و تجمع مردم شهرستان کوثر در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه در میدان شهرداری کوثر و راهپیمایی مردم شهرستان نیز از ساعت 10 صبح 14 است.

همدان

مردم همدان همزمان با سراسر کشور فردا امروز 13 دی ماه ساعت 15:30 در پیاده‌راه بوعلی تجمع کرده و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه اعلام می‌کنند و در پایان راهپیمایی بیانیه‌ای در محکومیت اغتشاشات روزهای اخیر قرائت می‌شود.

همچنین در ملایر که از شهرستان های استان همدان است قرار بر آن است تا در این مراسم پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور قشرهای مختلف مردم و همراه با نواختن مارش پرچم به اهتزاز درمی‌آید تا پاسخی باشد به افرادی که اعتراض به گرانی و مشکلات اقتصادی را وسیله رسیدن به اهداف خود و تضعیف نظام کرده‌اند.

مردم تویسرکان امروز چهارشنبه برای اعلام انزجار از اغتشاش‌گران به میدان خواهند آمد.

همچنین در شهرستان های دیگر استان همدان از جمله: اسدآباد ساعت 10 صبح در دفتر امام جمعه، بهار ساعت 10 صبح ابتدای خیابان امام، کبودرآهنگ ساعت 10 صبح مسجد اعظم، فامنین ساعت 10 صبح مسجد جامع، نهاوند ساعت 10صبح میدان ابوذر، رزن ساعت 10 صبح مسجد جامع و قهاوند ساعت 9:30 صبح میدان معلم برگزار خواهد شد.

تهران

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، گفت: بنا بر این است، که جهت محکومیت تحرکات ضد انقلاب طی روزهای آینده حماسه باشکوهی خلق شود و از سوی دیگر جمع زیادی از مومنین و شهروندان انقلابی تهران خواستار تعیین روز دیگری غیر از جمعه برای حضور حداکثری گروه ها، تشکل ها و آحاد مردم بودند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: به این دلایل و نیز انتخاب مکان مناسبی برای برگزاری تظاهرات محکومیت فتنه گران، لذا تظاهرات شهر تهران بعد از نماز جمعه برگزار نخواهد شد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم مومن و انقلابی شهر تهران و نیز قدردانی از احساسات این عزیزان، اضافه کرد: قطعا زمان و مکان تجمع مردم مومن شهر تهران در محکومیت فتنه گران و مزدوران، پس از مشخص شدن به اطلاع مردم انقلابی خواهد رسید.

محمودی گفت: البته تظاهرات شهرستان های استان تهران در روز جمعه و بعد از اقامه نماز جمعه طبق اعلام قبلی برگزار می شود و تغییر زمان تظاهرات، تنها مختص شهر تهران است.

بر اساس این گزارش، پیش از این قرار بود، تظاهرات محکومیت فتنه گران و مزدوران در استان تهران بعد از نماز جمعه ۱۵ دی ماه برگزار شود.

پارس آباد

امروز 13 دی ماه تجمع اعتراضی دیگری در شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان در مقابل توهینی که به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقدامات اغتشاش‌گران و تخریب‌کنندگان برگزار خواهد شد.

مردم شهرستان پارس‌آباد مغان امروز ساعت 10:30 صبح در محکومیت اغتشاشات اخیر در برخی شهرستان‌ها و آسیب رساندن به اموال عمومی و مردمی راهپیمایی برگزار کرده و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنند.

این راهپیمایی از مقابل میدان سپاه به طرف چهارراه امام خمینی(ره) راهپیمایی خواهند کرد.

شهرضا

در تجمعات اخیر در شهرضا شمار بسیار اندکی قصد سوء استفاده از شرایط را داشتند و سایر مردم تنها نظاره‌گر این وضعیت بودند که باید از از عمل خودداری شود.

مردم ولایتمدار شهرضا در اعتراض به ساختارشکنی عده‌ای اغتشاش‌گر امروز راهپیمایی برگزار می‌کنند و در امروز صبح چهارشنبه 12 دی ماه از میدان تاسوعا به سمت میدان حر راهپیمایی خواهند کرد.

اراک

در پی اغتشاشات اخیر مردم انقلابی استان مرکزی امروز بار دیگر به صحنه می آیند تا با محکوم کردن اقدامات خلاف قانون ثابت کنند پشتیبان نظام اسلامی و انقلابند .

احزاب و گروه های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرای استان مرکزی در پی اقدامات اخیر اغتشاشگران ، در بیانیه ای مردم اراک را فردا برای حضوری پرشور در تجمع دفاع از انقلاب دعوت کردند .

قرار میدان شهداء ، ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، 13/10/96

قم

مردم در شهر مقدس قم امروز چهارشنبه مصادف با 13 دی‌ماه همراه با سایر استان‌های با بصیرت ایران به میدان خواهند آمد تا نه بزرگ خود را با فتنه‌گران اعلام کرده و جواب کوبنده‌ای نیز بر یاوه‌گویی‌های سران کشورهای استکباری جهان بدهند.

مشهد

روز پنج‌شنبه 14 دی‌ماه ساعت 9 صبح مردم مشهد به منظور مقابله با رفتار اغتشاشگران نسبت به تخریب اموال عمومی و نیز حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی از میدان شهدای مشهد تا حرم مطهر رضوی(ع) راهپیمایی خواهند کرد.

سخنران این راهپیمایی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود.

ایلام

تجمع اعتراض آمیز دیگری امروز 13 دی ماه در ایلام در مقابل رفتارهای چند روز اخیر عده ای ساختار شکن برگزار خواهد شد.

این تجمع ساعت 9 صبح همزمان در میادین اصلی شهرستان های دهگانه استان بر علیه فتنه گران و آشوب طلبان و حامیان آنها تجمع اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.

سخنران این مراسم در شهر ایلام حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان ایلام بوده است.

فارس

در پی حوادث اخیری که در استان فارس رخ داده، آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و آیت‌الله علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی در یک بیانیه مشترک مردم استان فارس را برای بیعت مجدد با امام راحل و مقام معظم رهبری و مقابله با فتنه جدید دعوت کردند.

طبق این بیانیه مردم استان فارس روز پنج‌شنبه 14 دی ماه برای مقابله با اغتشاشگران اخیر در استان حضور پیدا خواهند کرد.

زنجان

مردم زنجان که از اقدامات اغتشاش‌گران در روزهای اخیر به‌ ستوه آمدند در محکومیت آشوب‌گران عصر روز گذشته 11 دی ماه تجمع کردند.

این حرکت مردمی با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوب‌گر و مرگ بر منافق از مزار پایین زنجان آغاز و مردم در تجمع میدان انقلاب حیدر حیدرگویان یک‌صدا فریاد می‌زنند که "امشب تکلیف آشوب‌گران را مشخص می‌کنیم و تا آخرین لحظه در صحنه می‌مانیم".

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان از چهره‌های شاخص حاضر در این تجمع مردمی بود و استاد ولی‌الله کلامی شاعر آیینی و پرافتخار کشور نیز به شعرخوانی در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و محکومیت اغتشاش‌گران پرداخت.

نجف آباد

در برخی از نقاط نجف آباد اقشار مختلف از مردم از ساعت 15 امروز چهارشنبه راهپیمایی از میدان حضرت امام (باغملی) آغاز و به سمت حوزه علمیه‌الحجه (خیابان ریاضی) و در ادامه خیابان شریعتی و بازار ادامه پیدا می‌کند.

اقشار مختلف مردم اعلام کرده‌اند که در این راهپیمایی علاوه بر بیان منطقی مشکلات معیشتی و اقتصادی خود، وحدت شان را به نمایش گذاشته و حرکات اخیر را محکوم خواهند کرد.

پس از اعلام برگزاری این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف بر آمادگی خود برای حضور در این راهپیمایی تاکید کرده‌اند.

قزوین

زاهدی استاندار قزوین از برگزاری راهپیمایی مردم این استان در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: مردم بصیر قزوین در روز پنجشنبه در یک حرکت خودجوش به صحنه خواهند آمد و تکلیف آشوبگران و فتنه را یکسره خواهند کرد.

901/900

کد خبر: 892671

وب گردی

وب گردی