دعوت روس‌ها از ایران برای حضور در جام پادوبنی و برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام تختی در تبریز

فدراسیون کشتی روسیه با ارسال نامه‌ای از تیم کشتی فرنگی ایران برای حضور در جام پادوبنی دعوت کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام ایوان پادوبنی بعنوان برترین تورنمنت فرنگی کشور روسیه روزهای 28 دی تا اول بهمن ماه در شهر کراسنودار برگزار می‌شود که فدراسیون کشتی روسیه با ارسال نامه‌ای از ایران برای حضور در این مسابقات دعوت کرد.

جام پادوبنی بعنوان مرحله اول رقابت‌های انتخابی کشور روسیه محسوب می‌شود.

* برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام تختی به میزبانی تبریز

سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای 19 و 20 بهمن ماه در شهر تبریز برگزار خواهد شد که داور پتانژگ داور S1 از کشور کرواسی بعنوان نماینده اتحادیه جهانی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

* اتحادیه جهانی کشتی: حضور در لیگ‌های هند و لهستان مجاز است

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد؛ حضور کشتی‌گیران کشورها در لیگ‌های مختلف از جمله لیگ کشتی هند و لهستان با رعایت ضوابط این اتحادیه بلامانع است. این اتحادیه رعایت قوانین انتقال‌های بین‌المللی کشتی‌گیران در مسابقات داخل باشگاهی از جمله دارا بودن لایسنس را از شرایط حضور کشتی‌گیران در لیگ کشورها اعلام کرده است.

اتحادیه جهانی همچنین اعلام کرده است: فدراسیون‌های ملی و کشتی‌گیران مربوطه آنها که به قوانین و روند انتقال اعلام شده این اتحادیه احترام نگذارند شامل تحریم‌های انضباطی خواهند شد. همچنین طبق اعلام این اتحادیه بوندس لیگای آلمان مورد تأیید این اتحادیه و حضور کشتی‌گیران در آن مجاز است، اما رینگرلیگا که وابسته به یک سازمان مستقل در آلمان است از سوی فدراسیون کشتی آلمان و اتحادیه جهانی کشتی به رسمیت شناخته نمی‌شود.

602

کد خبر: 892679

وب گردی

وب گردی