ارشدی : کشورهایی که رنگ دموکراسی ندیدند داعیه دارمردم سالاری شده اند

رییس کل جبهه متحد اعتدالگرایان گفت: متاسفانه سران کشورهایی که حتی یک بار رفراندوم و انتخابات مردمی را تجربه نکرده‌اند در حال حاضر به دنبال نقش آفرینی در آشوب و اغتشاش در کشوری قانومند و مردم سالار هستند.

محمد ارشدی رییس کل جبهه متحد اعتدالگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در نگاه تحلیلی به تجمعات و اغتشاشات اخیر اظهار کرد: یقینا این چنین اقدامات توسط عده معدودی از هنجارشکنان و آشوب طلبان در برخی نقاط کشور و با دخالت و تاثیرگذاری برخی از کشورهای مرتجع و غربی صورت گرفته است ضمن آنکه قطعاً هدایت این آشوبها و اغتشاشات توسط افراد بیگانه و دشمنان نظام مقدس اسلامی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه متاسفانه سران کشورهایی که حتی یک بار رفراندوم و انتخابات مردمی را تجربه نکرده‌اند در حال حاضر به دنبال نقش آفرینی در آشوب و اغتشاش در کشوری قانومند و مردم سالار هستند تصریح کرد: انتخابات مردمی در ایران نشانه مردم سالاری دینی است و این یک نقطه قوت در تحکیم جمهوری اسلامی است از این رو میبینیم دشمنان خارجی که حتی طعم انتخابات در کشورشان چشیده نشده است به حمایت از آشوبگران و هنجار شکنان می‌پردازند و خود را داعیه دار دموکراسی میدانند که در باطن خلاف این امر است.

رییس کل جبهه متحد اعتدالگرایان با بیان اینکه، تصریح کرد: به طور حتم کشورهای مرتجع منطقه در پشت این قضیه آشوبها هستند و این دسیسه آنها نیز به حول و قو الهی و بصیرت مردم پایان می‌یابد.

ارشدی درباره عملکرد برخی مسئولان کشور نیز اظهار داشت: برخی انتقادات نسبت به عملکرد مسئولان کشور وجود دارد اما انتقادات دلیل بر آشوب گری و هنجار شکنی نیست ضمن آنکه مطالبات اقتصادی و به حق مردم باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد تا ضمن توجه به تولید و اشتغال، رکود و تورم نیز کاهش یابد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه با آشوب‌گران و هنجارشکنان باید برخورد قاطعی صورت گیرد، توضیح داد: مردم همیشه و در مقاطع حساس توانسته اند دستهای هنجارشکنان را کوتاه کنند ضمن آنکه درخواست داریم تا دستگاه های مربوطه با همت و اهتمام بیشتری برخورد جدی با این معاندین نظام صورت دهد.

وی در پایان تصریح کرد: تمامی مسئولان، مردم، احزاب و جریانهای سیاسی پیرو رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود و به طور حتم این اغتشاشات نیز خاتمه می‌یابد و روسیاهی آن برای حامیان غربی باقی خواهد ماند.

301

کد خبر: 892681

وب گردی

وب گردی