عباسی: پس از بازی با استقلال، جلسه می‌گذاریم/ به کادر فنی استرس وارد نمی‌کنیم

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: قطعا ما پیش از بازی حساس مقابل استقلال، با مطرح کردن صحبت‌هایی مانند اخراج به کادر فنی استرس وارد نمی‌کنیم.

سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد اختلافات ایجاد شده میان هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی و یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم اظهار داشت: اختلافی وجود ندارد. طبیعی است وقتی تیم در نتیجه‌گیری دچار مشکل می‌شود، مباحثی مطرم شود. قرار بود هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در این باره تشکیل جلسه دهد که برای حفظ آرامش تیم، جلسه را به بعد از بازی با استقلال موکول کردیم.

وی ادامه داد: هدف ما رضایت هواداران پرشور و متعصب تراکتورسازی است که این رضایت قطعا با کسب نتیجه حاصل می‌شود. هیأت مدیره سعی دارد در آرامش و به دور از حاشیه فعالیت کرده و امکانات مورد نیاز کادر فنی را فراهم کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه گفته می‌شود گل‌محمدی در صورت شکست مقابل استقلال اخراج می‌شود، گفت: همان‌طور که گفتم هدف ما حفظ آرامش تراکتورسازی است و با توجه به اینکه تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، بیشتر از تیم‌های دیگر به آرامش نیازمند است. قطعا ما پیش از بازی حساس مقابل استقلال، با مطرح کردن صحبت‌هایی مانند اخراج به کادر فنی استرس وارد نمی‌کنیم و مطمئنیم با کسب نتیجه مقابل استقلال، به روزهای خوب خود بازمی‌گردیم.

604

کد خبر: 892748

وب گردی

وب گردی