حضور در ۲ تورنمنت کشتی آزاد و ۲ تورنمنت فرنگی در دستور کادر فنی تیم‌های ملی بزرگسالان

حضور در ۲ تورنمنت کشتی آزاد و ۲ تورنمنت فرنگی در دستور کادر فنی تیم‌های ملی بزرگسالان پیش از پایان سال جاری قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز ، زمان بندی اجرای برنامه‌های فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در سه ماهه پایانی سال اعلام شد که بر این اساس حضور در ۲ تورنمنت کشتی آزاد و ۲ تورنمنت فرنگی در دستور کادر فنی تیم‌های ملی بزرگسالان پیش از پایان سال جاری قرار دارد.

در کشتی آزاد تورنمنت بین‌المللی جام ایوان یاریگین روزهای 6 تا 8 بهمن، جام جهان پهلوان تختی روزهای 18 تا 20 بهمن، جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین روزهای 2 تا 6 اسفند و جام ریاست جمهوری روسیه 18 تا 21 اسفند برگزاری می‌شود که کادر فنی ذیربط از سه تورنمنت بین‌المللی درج شده در برنامه فنی (به غیر از جام تختی)، صرفاً مجاز به شرکت در 2 تورنمنت بین‌المللی است.

همچنین حضور در مسابقات آسیایی بزرگسالان (قرقیزستان) 11 تا 13 اسفند و جام جهانی کشتی آزاد 18 و 19 فروردین در دستور کار است.

در کشتی فرنگی نیز تورنمنت بین‌المللی ایوان پادوبنی روسیه روزهای 28 دی تا اول بهمن، جام جهان پهلوان تختی 4 تا 6 بهمن، جام جایزه بزرگ زاگرب کرواسی 13 تا 14 بهمن و جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین 2 تا 6 اسفند برگزاری می‌شود که کادر فنی فرنگی نیز از سه تورنمنت بین‌المللی درج شده در برنامه فنی (به غیر از جام تختی)، صرفاً مجاز به شرکت در 2 تورنمنت بین‌المللی است.

همچنین حضور در مسابقات آسیایی بزرگسالان (قرقیزستان) 8 تا 9 اسفند و جام جهانی کشتی فرنگی 29 و 30 فروردین ماه ماهشهر (اهواز) در دستور کار است.

602

کد خبر: 892756

وب گردی

وب گردی