جشن امضای کتاب اِنزو کُرمن در ایران

جشن امضای سه نمایشنامه خارجی نشر نیماژ با حضور اِنزو کُرمن، نمایشنامه‌نویس فرانسوی یکی از آثار، در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از نشر نیماژ، این انتشارات به تازگی پرونده نمایشنامه خود را با دبیری اصغر نوری آغاز کرده، قرار است در ابتدای برگزاری پنل‌هایعنوان این سه نمایشنامه است.

در این مراسم اِنزو کُرمن نمایشنامه‌نویس کتاب «دیگری باور دارم»، لوک تارتار، نمایشنامه‌نویس فرانسوی، حمید امجد، محمدامیر یاراحمدی و اصغر نوری حضور دارند. این مراسم از ساعت 1 گفت‌وگوی جایزه ادبیات نمایشی فجر با موضوع «جایگاه متن در تئاتر امروز» از سه نمایشنامه خارجی رونمایی می شود.

نمایشنامه‌های «دیگری باور دارم»، اثر اِنزو کُرمن، « هوسِ کشتن روی نوک زبان و اکتینگ»، اثر زَویه دورَنژه، «درست آخر دنیا و داستان عشق»، اثر ژان لوک لَگَرس که همگی توسط زیبا خادم‌حقیقت ترجمه شده، 8 و 30 دقیقه تا 19 روز پنجشنبه (14 دی‌ماه) و جمعه (15 دی‌ماه) در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

این پنل‌ها با همکاری خانه هنرمندان ایران و انتشارت نیماژ برگزار خواهد شد. پنل‌های گفت‌وگوی جایزه‌ ادبیات نمایشی فجر، روزهای پنجشنبه و جمعه، 14 و 15 دی، از ساعت 16 تا 19، در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

502

کد خبر: 892788

وب گردی

وب گردی