هنرمندان تلاش می‌کنند وحدت و انسجام اجتماعی حفظ شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نگاه هنرمندان هم مشابه نوع نگاه دولت در این است که فضای حق اعتراض را قائل هستند و تلاش می‌کنند وحدت و انسجام اجتماعی حفظ شود و در این مسیر کوشا هستند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در مورد عدم اختصاص بودجه کافی در زمینه قرآنی بیان داشت: در شرایطی که برای سازمان برنامه و بودجه و دولت میسر بوده تلاش کرده‌اند منابع قرآنی را ارتقا دهند.

وی ادامه داد: ما سهم حداکثری را در ارتقا منابع قرآنی داشته‌ایم اما امیدواریم در فضایی که در پیش داریم با مشارکت‌های بیشتر مردم، بتوانیم این منابع را حداکثری کنیم.

صالحی در مورد اظهارات برخی از خوانندگان و هنرمندان در مورد آشوب‌های اخیر، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هنرمندان ما توجه کافی دارند به اینکه کشور در منطقه و در جهان در چه شرایطی قرا ردارد. آنهایی که امنیت و ایمنی ایران را نمی‌خواهند، با چه پیگیری تلاش می‌کنند این فضا را به‌هم بزنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نگاه هنرمندان هم مشابه نوع نگاه دولت در این است که فضای حق اعتراض را قائل هستند و تلاش می‌کنند وحدت و انسجام اجتماعی حفظ شود و در این مسیر کوشا هستند.

۳۰۴

کد خبر: 892854

وب گردی

وب گردی