وارد نشدن تبریزی ها و آذربایجانی ها به اغتشاش نشانه غیرت دینی و ملی آنان بود

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: وارد نشدن تبریزی ها و آذربایجانی ها به اغتشاش های اخیر نشانه شعور بالا، غیرت دینی و ملی آنان بود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا از مردم بصیر و آگاه تبریز و سایر شهرهای آذربایجان‌‌شرقی تشکر کرد که غیرت ملی و دینی‌‌شان را به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از آذربایجان به ‌‌عنوان سر ایران نام برده اند، اظهارکرد: از مردم می‌‌خواهم همچنان هوشیار باشند زیرا که دشمنان با تشویق افراد به ایجاد اغتشاش می‌‌خواهند آرامش ملت را برهم بزنند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز دغدغه اصلی کشور اقتصاد است و مردم از نظر اقتصادی با مشکلات متعددی روبه رو هستند، افزود: حرکت های اخیر هم نتیجه سوء استفاده دشمن از این ناحیه بود وگرنه ایرانی عاقل، اموال بیت المال، بانک، اتوبوس و آمبولانس را آتش نمی زند.
وی با بیان اینکه به طور قطع عوامل ضد انقلاب در شکل گیری این اغتشاش ها نقش دارند، افزود: وقتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه سابق آمریکا، جان کری از اغتشاشگران حمایت می‌‌کنند به طور قطع هدف‌‌شان برهم زدن آرامش عمومی در کشور ماست.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پایبندی به الزامات اقتصاد مقاومتی و رونق و کیفیت بخشی به تولید و تشویق به مصرف محصولات داخلی را در کاهش مشکلات اقتصادی و شکوفایی اقتصاد کشور مؤثر دانست.

900

کد خبر: 892883

وب گردی

وب گردی