امام جمعه بوشهر: دشمن دنبال حل مسئله در ایران نیست

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن دنبال حل مسئله در ایران نیست، گفت: استکبار جهانی از جمله آمریکا و ایادیش در منطقه برای ملت و نظام اسلامی ایران به دنبال ایجاد مسئله است و در این شرایط مردم باید دشمن شناس باشند و حرکت‌های آنان را شناسایی کنند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در مراسم راهپیمایی میثاق با ولایت با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تحول و حرکت تاریخی در جهان ایجاد کرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک تحول و حرکت تاریخی در جهان اسلام ایجاد کرد و به انسان کرامت انسانی داد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان همواره در پی سقوط انقلاب اسلامی و نابودی آن هستند تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از اوائل انقلاب درصدد ضربه زدن به انقلاب بودند و همواره در تلاش هستند که انقلاب را دچار تخریب و سقوط کنند.

امام جمعه بوشهر از ایجاد آشوب و تخریب در ایران اسلامی با ترفندهای دشمنان خبرداد و تاکید کرد: برای ایجاد فتنه‌های گوناگون دشمنان داخلی و خارجی برنامه‌های گوناگون طراحی می‌کنند که با بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران خنثی می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری، جنگ تحمیلی و سایر توطئه‌های دیگر را نمونه‌ای از دسیسه دشمن و فتنه‌های آنان علیه ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم ایران هر گاه نیاز بود که ترفندهای دشمنان خنثی شود با حضور حماسی و با اقتدار در صحنه یکی پس از دیگری ترفندها و فتنه‌های دشمنان را محکوم و خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن دنبال حل مسئله در ایران نیست تاکید کرد: استکبار جهانی از جمله آمریکا و ایادیش در منطقه برای ملت و نظام اسلامی ایران به دنبال ایجاد مسئله است و در این شرایط مردم باید دشمن شناس باشند و حرکت‌های آنان را شناسایی کنند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم بوشهر در راهپیمایی میثاق با ولایت افزود: مردم با حضور حماسی خود به دشمن نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و هر روز 9 دی دیگری در ایران است و در صورت لزوم مردم همیشه در صحنه حضور دارند.

901

کد خبر: 892898

وب گردی

وب گردی