مجسمه ها در آتش سوختند

آتش سوزی یک کارگاه مجسمه سازی و لوازم دکوری با تلاش آتش نشانان چهار ایستگاه مهار و کاملا خاموش شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، نیرو‌های آتش نشانی ایستگاه‌های ۷۱، ۱۰۱، ۷۳ و ۵۳ به همراه خودروی ویژه حمل دستگاه تنفسی، ساعت ۱۹:۲۵ دقیقه شب گذشته به بزرگراه رسالت، خیابان مجیدیه جنوبی روانه شدند.

به گفته مهدی حقی، معاون عملیات منطقه شش آتش نشانی تهران، محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که در قسمت هم کف و طبقه یک آن، فعالیت مجسمه سازی و ساخت لوازم دکوری صورت می‌گرفت.

وی اضافه کرد: هنگام رسیدن آتش نشانان، دود و آتش زیادی از داخل کارگاه مجسمه سازی که مملو از قوطی‌های تینر، چسب و رنگ بود، خارج می‌شد و هر لحظه نیز شدت آتش سوزی افزایش می‌یافت.

حقی با اشاره به حضور خانواده‌ها در طبقات فوقانی این ساختمان به هنگام وقوع آتش سوزی و فراگرفتن دود زیاد در راهرو‌ها و طبقات، تصریح کرد: آتش نشانان با بستن دستگاه تنفسی بر روی صورت خود وارد ساختمان شدند و علاوه بر قطع برق و بستن شیراصلی گازساختمان، با استفاده از وسایل خاموش کننده و آبرسانی، آتش را مهار کردند.

معاون عملیات منطقه شش این سازمان ادامه داد: از سوی دیگر گروهی از آتش نشانان، پنچ نفر از ساکنان را که در طبقات ساختمان دچار دود گرفتگی شده بودند، خارج کردند که دو نفرازآنان به علت دود گرفتگی شدید در اختیار امدادگران اورژانس قرار گرفته و تحت درمان اولیه قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: با خاموش شدن این آتش سوزی، کارشناسان آتش نشانی این منطقه به بررسی علت بروز این آتش سوزی پرداختند.

701

کد خبر: 892921

وب گردی

وب گردی