آیت‌الله دری نجف‌آبادی: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود عوامل اصلی نا آرامی‌های اخیر هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود عوامل اصلی نا آرامی‌های هستند گفت: قوه قضائیه بدون اغماض با سرشاخه و عاملان اصلی اغتشاشات برخورد کند زیرا عناصر اصلی فتنه‌گر اغتشاشات اخیر خوراک بیگانه را تامین می‌‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در راهپیمایی اعتراض به اغتشاش‌گران اظهار داشت: امتحان‌های بزرگی را پس داده‌ایم از امتحان خردا سال 42 تا امتحان نهم دی 88 و امتحان نهم دی 96 هر بار که صحنه امتحانات الهی به وجود می‌‌آید ملت غیور ما در تمام مناسبت‌ها و صحنه‌ها و موضع‌گیری به حق نظام مقدسی جمهوری اسلایم ایران پیروز، سربلند و سرافراز از میدان امتحان بیرون آمده‌اند.

وی افزود: 50 سال است که ملت ایران برای این انقلاب خون دل می‌خورند و انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده و هرگز اجازه نمی‌دهیم که سرنوشت ایران مانند سرنوشت سوریه، عراق، افغانستان یا پاکستان شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت آگاه ایران در سال‌های متمادی هر روز صحنه‌های بزرگ ایثار و قله‌های بلند و با عظمت موفقیت را فتح کرده‌اند و دشمنان خارجی انقلاب اسلامی و در راس آن اسرائیل و آمریکا همواره به دنبال توطئه‌افکنی بوده و هستند و همچنین جنگ هشت ساله، کودتاهای نظامی، جنایات مرصاد و شلمچه و هزار و 700 ترور را به کشور تحمیل کردند.

دری نجف آبادی بیان کرد: استان مرکزی 6 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این جانفشانی‌ها در جریان دفاع از حرم مطهر زینب‌ کبری(س) ادامه دارد و این مردم شهدای گردان‌های زینبیون و فاطمیون را بر دست‌های خود تشییع کردند و با شهادت امثال محسن حججی‌ها ملت ایران داغدار شدند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی به عنوان یک افتخار ملی برای نظام ایران اسلامی رشادت‌های زیادی را داشته و همچنین انقلاب اسلامی هم خدمات گسترده‌ای را در منطقه رقم زده است و این درخت تنومند امروز اسرائیل را در سرزمین‌های اشغالی محصور کرده و در منگنه قرار داده است.

امام جمعه اراک عنوان کرد: 43 درصد هشتک‌های پخش شده روز گذشته به زبان عربی و از پایگاه عربستان بوده و در روزهای گذشته هم 28 درصد مربوط به منافقان داخلی و 28 درصد مربوط به عربستان بوده است.

آمریکایی‌ها هرگز به نفع ملت ایران کاری نکرده‌اند

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: آمریکا هرگز قدمی مثبت و حمایتگرانه برای ما برنداشته و در دوره طاغوت هم این اسرائیل بود که ساواک را تغذیه می‌کرد و انقلاب اسلامی با وجود تمام محدودیت‌ها و کارشکنی‌های دشمن امروز به عنوان قدرت علمی و نظامی منطقه شناخته شده که در حوزه صنایع موشکی پیشرفت‌های چشمگیری داشته و حتی موشک‌هایی با برد 3 هزار کیلومتر را با تکیه بر صنعت و تکنولوژی داخلی در اختیار داریم و امروز این قدرت به برکت انقلاب و اسلام است.

وی اضافه کرد: پیش از انقلاب اسلامی دانشگاه در بسیاری از شهرها و حتی شهرستان ها وجود نداشت اما به برکت حاکمیت اسلامی بیش از 2 هزار واحد دانشگاهی در نقاط مختلف ایران ساخته شده و بیش از چهار میلیون دانشجو در این مراکز علمی تحصیل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شمار انشعابات گاز قبل از انقلاب اسلامی 213 هزار شعله بوده که در سایه نظام اسلامی همه نقاط کشور از نعمت گاز برخوردار هستند.

دری نجف آبادی بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی تنها 800 هزار خانوار از امکان مخابراتی و تلف ثابت بهره مند بودند اما، امروز در هر منزلی یک یا 2 خط تلفن وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان کوردل انقلاب به بهانه‌های مختلف و با ابزار قرار دادن برخی افراد در پی توطئه‌های خود هستند که امیدواریم دستگاه قضایی کشور نسبت به این افراد اقدام جدی انجام دهد و نگرانی‌هایی که در این حوزه وجود دارد خاتمه پیدا کند و عناصر اصلی فتنه‌گر که خوراک بیگانه را تامین کردند، پول گرفتند وعده‌های آنها را اجرا کردند، پرچم انقلاب را به آتش کشیدند، به مساجد، مصلی، بانک و مردم حمله کردند، در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

امام جمعه اراک عنوان کرد: در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام از داشتن یک آر پی جی هفت هم محروم بودند اما امروز با برخورداری از موشک‌هایی با برد سه هزار کیلومتر در زمره پنج کشور موشکی دنیا قرار داریم.

این همه خون دل نخورده‌ایم که دشمن بتواند فتنه ایجاد کند

دری نجف‌ آبادی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده و ملت ایران برای پیروزی این انقلاب چندین هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند سرنوشت این کشور مانند سوریه و عراق شود.

وی اضافه کرد: آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود عوامل اصلی ناآرامی‌های اخیر هستند که این توطئه هم به برکت حضور ملت غیور ایران اسلامی خنثی شد و ملت ایران یکبار دیگر از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملت ایران از قوای سه گانه کشور انتظار دارند که همه ظرفیت های موجود کشور را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت بنیه اقتصادی مردم و به خصوص ایجاد اشتغال به کار گیرند و عدالت اجتماعی نیز در جامعه گسترده شود که قوه قضائیه هم باید سرشاخه و عاملان اصلی نا آرامی های اخیر را شناسایی و به مجازات برساند.

با فساد و مدیران فاسد باید قاطعانه برخورد شود

دری نجف آبادی بیان کرد: مسئله بیکاری در کشور جدی یک مشکل جدی است که باید تدبیری برای آن گرفته شود، در این راستا مسائل فرهنگی، چالش‌های اجتماعی، مناطق عقب‌افتاده شهری و روستایی، آبادانی شهرها و فعالیت کارخانجات و همراهی سیستم بانکی باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین موسسات بانکی قرض‌الحسنه واقعی در کشور فعالیت کنند.

وی ادامه داد: استان مرکزی از شیوع بیماری‌های آنفولانزای فوق حاد پرندگان پاک است که من خود به این موضوع وارد شدم و در این زمینه اقدامات وبررسی‌های لازم را انجام دادم .

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 13 میلیون و 500 هزار قطعه مرغ به دنبال بروز این بیماری در کشور معدوم شده که استان مرکزی از این آسیب در امان بوده در غیر این صورت باید 200 هزار قطعه مرغ از بین می‌رفت و حتی این بیماری به انسان منتقل می‌شد، اما نظارت‌های لازم در این راستا با جدیت پیگیری می‌شود.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: بیمارستان 96 تختخوابی آیت الله خوانساری در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد که 25 درصد بیماران این مرکز درمانی مربوط به بیماران مبتلا به سرطان استان‌های همجوار است که با بهره‌برداری از این بیمارستان بخشی از مشکلات برطرف می‌شود و همچنین در شهرستان ساوه درمانگاه امام حسن مجتبی(ع) به مساحت یک هزار و 400 مترمربع خدمات‌رسان مردم است و این تنها بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان است و در حوزه‌های دیگر هم شاهد اقدامات بزرگ و موثر هستیم.

وی اضافه کرد: در استان مرکزی جایی برای فتنه و فتنه‌گری وجود ندارد و نباید ابزار دست بیگانگان و دشمنان شد و می‌دانیم که خیانتکاران از ما نیستند چون صدق و امانتداری اصل و شاخصه انقلاب است که آنها ندارند.

901

کد خبر: 892979

وب گردی

وب گردی