پرچم ایران توسط نائب قهرمان المپیک در ملایر به اهتزاز درآمد

صبح امروز مردم ملایر در اعتراض به اغتشاشگران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی که چند روز پیش توسط یکی از آشوبگران در ملایر پایین کشیده شده بود، توسط مسعود مصطفی‌جوکار نایب قهرمان المپیک آتن به اهتزاز درآمد.

به گزارش ایسکانیوز، در تجمع صبح امروز مردم شهرستان ملایر در اعتراض به اغتشاش‌گرانی که پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را چند روز پیش در ملایر پایین کشیده شده و باعث جریحه‌دار شدن احساسات، عواطف و غرور ملی ملت شریف ایران شده بود بار دیگر پرچم مقدس کشورمان با افتخار در میدان شهید جوکار ملایر به اهتزاز در آمد.

پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران صبح امروز همزمان با همخوانی سرود ملی با اقتدار و افتخار توسط "مسعود مصطفی‌جوکار" نایب قهرمان المپیک آتن در میدان شهید جوکار ملایر، میدانی که آشوب‌گران پرچم مقدس کشورمان را مورد بی احترامی قرار داده بودند بار دیگر به اهتزاز درآمد.

مردم ملایر امروز همزمان با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و محکوم کردم اقدامات افرادی که به اغتشاش و آشوب‌گری در سطح کشور پرداخته‌اند، شعارهایی همچون"مرگ بر آمریکا و اسرائیل" و "ما نسل علی اکبریم فدائیان رهبریم" را سر دادند.

901

کد خبر: 892990

وب گردی

وب گردی