انتصاب فرمانده سپاه شهرستان درمیان

سروان فاطمی‌نسب طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان درمیان منصوب شد.

به گزارشایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان درمیان، مراسم تکریم ومعارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با حضور فرماندار و سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی برگزار شد.

فرماندار درمیان در این مراسم با بیان اینکه تفکر بسیجی منحصر به یک قشر خاص نیست تصریح کرد: این تفکر از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی ادوار به ویژه هشت سال جنگ تحمیلی همواره با پیروی از قیام خونین عاشورای حسینی در صحنه حضور داشته و با تفکر عاشورایی بسیاری از نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده است.

محمد بشیری‌زاده از بسیج به عنوان پیشرو و تضمین‌کننده اقتدار و آینده نظام اسلامی نام برد و افزود: مردمی بودن بسیج از شاخص‌های مهم تفکر ناب بسیجی است.

وی، وحدت و انسجام اسلامی را ویژگی بارز شهرستان درمیان دانست و افزود: امروز وحدت، انسجام و همدلی در بین برادران تشیع و تسنن شهرستان درمیان در اوج قرار دارد که این امر مهمترین عامل امنیت، آرامش و توسعه همه جانبه در این خطه از میهن اسلامی به شمار می‌رود.

فرماندار درمیان با بیان اینکه بسیجیان درمیانی همواره همراه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان مرزی هستند افزود: با تعامل و همکاری همه نهادها ودستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توان در عرصه‌های خدمت‌رسانی رضایتمندی مردم را فراهم کرد.

در این مراسم از زحمات سرگرد خدادادی قدردانی و سروان فاطمی‌نسب به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان معرفی شد.

900

کد خبر: 893009

وب گردی

وب گردی