اسکان موقت دانشجویان دوره مجازی دانشگاه شهیدبهشتی در ایام امتحانات

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: دانشجویان دوره مجازی در ایام امتحانات می توانند در خوابگاه دانشگاه اسکان موقت داشته باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، درخصوص اسکان موقت دانشجویان دوره مجازی در خوابگاه در ایام امتحانات اعلام کرد: این دانشجویان لازم است تا ۱۶ دی ماه ۹۶ که زمان آغاز امتحانات است نسبت به ثبت در خواست خود ازطریق سیستم جامع گلستان اقدام کنند.

بررسی درخواست ها توسط مدیریت خدمات دانشجویی انجام می گیرد و در صورت وجود ظرفیت و امکان اسکان موقت دانشجو مراتب از طریق سیستم جامع گلستان به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

دانشجویان متقاضی در صورت تایید درخواست توسط مدیریت نسبت به پرداخت اجاره بهاء از طریق درگاه بانکی مندرج شده در قسمت هزینه اقامت در سیستم جامع گلستان اقدام کنند.

دانشجویان متقاضی در ساعات اداری و تاریخ معین با به همراه داشتن کارت دانشجویی و درصورت مراجعه در ساعات غیر اداری، با ارائه کارت شناسایی معتبر و شماره درخواست تایید شده به شیفت های شب برای دریافت مجوز سکونت موقت اقدام کرده و اسکان یابند تا سپس در ساعات اداری برای دریافت مجوز اقدام کنند.

منبع: مهر

202

کد خبر: 893029

وب گردی

وب گردی