گزارش نشریه المپیاکوس در مورد همبازی شدن «کابوس‌های ایرانی» + عکس

نشریه داخلی باشگاه المپیاکوس از انصاری‌فرد و حاج‌صفی به عنوان «کابوس‌های ایرانی» یاد کرد که از ۱۳ سالگی در کنار هم بازی می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، نشریه گاوروس (متعلق به باشگاه المپیاکوس) به بهانه جذب احسان حاج‌صفی، دومین ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال المپیاکوس آتن نوشت: گاوروس عکسی را معرفی می‌کند که با وجود قدیمی‌ بودن نشان می‌دهد که مسیر پیشرفت کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی مشترک بوده است. 2 بازیکن ایرانی از زمان نوجوانی دوستان هم بودند و کنار هم رشد کردند.

نشریه باشگاه المپیاکوس در ادامه گزارش خود آورده است: کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی از 13 سالگی با هم بوده‌اند یا در تیم‌های مقابل هم بازی کرده‌اند و یا در تیم‌های رده‌های سنی ایران حضور مشترکی داشتند. رفاقت آنها نیز از همان زمان محکم است. 2 ملی‌پوش ایرانی در کلاس‌های درس و آماده‌سازی تیم‌های مختلفی به صورت مشترک شرکت کردند و کنار هم بودند.

گاوروس که عنوان «کابوس‌‌های ایرانی المپیاکوس» را برای گزارش خود برگزیده است سپس با اشاره به جدایی مسیر انصاری‌فرد و حاج‌صفی نوشت: مسیر مشترک این 2 ملی‌پوش ایرانی زمانی جدا شد که علی دایی، اسطوره ایرانی که پیراهن تیم بایرن مونیخ آلمان را نیز بر تن کرده است انصاری‌فرد 16 ساله را برای تیم سایپا برگزید. مهاجمی که با رشد خود توانست تا 19 سالگی به تیم ملی فوتبال ایران رسد و به تدریج یکی از گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران شد. 2 بار صاحب کفش طلایی به عنوان بهترین مهاجم شد و پیش از آمدن به اروپا در تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی بازی کرد.

نشریه داخلی باشگاه المپیاکوس آتن درباره احسان حاج‌صفی نیز می‌نویسد: در همین دوران احسان حاج‌صفی هم به سپاهان پیوست. به مقام قهرمانی رسید و در زمان دوران مربیگری علی دایی به تیم ملی ایران دعوت شد. حاج‌صفی حضور در فوتبال اروپا را با تیم دسته‌دومی اف‌اس‌وی فرانکفورت آلمان تجربه کردT سپس به پانیونیوس آتن رفت و هم‌اکنون نیز برای اولین‌بار با کریم انصاری‌فرد در باشگاه حرفه‌ای المپیاکوس همبازی شد.

601

کد خبر: 893145

وب گردی

وب گردی