ارتقای بهداشت و درمان یکی از مهمترین تحولات در کشور است

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان ارتقای کیفیت بهداشت و درمان را یکی از مهمترین تحولات کشور در نظام اسلامی دانست و گفت: این مهم باعث شده تا مردم بهبود استانداردهای زندگی را شاهد باشند.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا کاتب صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و فعلی سمنان به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان با حضور وزیر کشور، ضمن بیان اینکه طرح تحول در نظام سلامت، طرحی ماندگار است، تاکید کرد: امروز تحولات بزرگی در بخش بهداشت و سلامت کشور اتفاق افتاده که مرهون انقلاب است.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در دوران تصدی دولت های یازدهم و دوازدهم در سطح کشور صورت گرفته که از جمله آنها می توان به تحول در بهداشت و سلامت اشاره کرد.

نماینده گرمسار و آردان در مجلس گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز مردم شاهد تحولاتی عظیم هستند که ارائه خدمات بخش های درمانی و بهداشتی، راه، آب، توسعه روستایی و ... از جمله این موارد است.

کاتب با بیان اینکه همه داشته های امروز ایران اسلامی مرهون انقلاب و شهیدان است، تاکید کرد: اگر کشور می خواهد پیشرفت کند باید هزینه ها را کاهش داده و از همه ظرفیت های نظام بدون هیچ نگاه سیاسی استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به انتصاب چاووشی به عنوان استاندار سمنان، گفت: امیدواریم بتوانیم شاهد اجرای برنامه های خوبی از سوی وی باشیم و همه گروه ها و احزاب دست به دست هم بدون نگاه سیاسی، در راستای توسعه اقتصادی و رفع بیکاری استان تلاش کنند.

901

کد خبر: 893150

وب گردی

وب گردی