پیگیری مطالبات بحق مردم در سایه امنیت، آسایش و قانونمندی

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص وقایع تأسف بار اخیر در برخی نقاط کشور با صدور بیانیه ای از مردم خواستند با حفظ هوشیاری، دشمنان را در رسیدن به نقشه های شوم خود ناکام بگذاردند.

به گزارش ایسکانیوز، در بخش هایی از این بیانیه آمده است: آنچه در این ایام در برخی نقاط کشورمشاهده گردید، حاکی از اقدامات تلخ و تأسف باری است که با طمع ورزی دشمنان زخم خورده نظام و با بهره گیری از نقاب نفاق، در پس برخی مطالبات و شعارهای بحق مردمی به وقوع پیوست.

بدون تردید طرح نقدها و مطالبات مدنی از مسیرهای فراقانونی و درقالب رفتارهای ساختارشکنانه و مغایر با منافع عمومی، حرکت در مسیر بیراهه ای است که با مهیا ساختن فضای سؤاستفاده بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی، زمینه بهره برداری در جهت تعرض به امنیت و منافع ملی و از هم گسیختن رشته اتحاد ملت را فراهم خواهد نمود.

بهره گیری مجموعه دستگاه های مختلف نظام از ظرفیت های عظیم اقیانوس انقلاب اسلامی در به رسمیت شناختن و هدایت نقدها و اعتراضات بحق مردمی و پاسخگویی به آن ها، تنها شیوه اجتناب ناپذیری است که با انفکاک صفوف مردم از اغتشاشگران معاند نظام و ملت، حرکت رو به رشد کشور در مسیر تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی را سرعت خواهد بخشید.

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان، در کنار دیگر آحاد مردم و علاقه مندان به نظام و کشور، ضمن اعلام انزجار از تحرکات اغتشاشگران در تعرض به قانون، امنیت و منافع ملی، ازدلسوزان کشور و نظام می خواهند که با حفظ هوشیاری در قبال وقایع اخیر، دشمنان و عمّال داخلی آنان را در پیاده کردن نقشه های شوم خود ناکام گذارده و دستیابی به مطالبات بحق مردمی در سایه امنیت، آسایش و قانونمندی را پیگیری نمایند.

کد خبر: 893168

وب گردی

وب گردی