اعلام شرایط پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام تحصیل 87 دانشجوی خارجی در این دانشگاه، شرایط پذیرش دانشجویان خارجی در این دانشگاه را نیز تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ دکتر علیرضا احمدی با اشاره به تحصیل 87 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: عمده این دانشجویان از کشور عراق هستند.

وی افزود: از کشورهای دیگر از جمله فرانسه، هند، نروژ، فنلاند و پاکستان نیز درخواست پذیرش داریم که پروسه پذیرش آنها در حال انجام است.

احمدی تصریح کرد: این دانشجویان در رشته‌های دندانپزشکی، فارماکولوژی و پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحصیل می‌کنند.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هزینه تحصیل دانشجویان خارجی در این دانشگاه را سالانه پنج هزار دلار عنوان کرد.

احمدی در خصوص شرایط تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: اولین شرط داشتن تنها پاسپورت غیرایرانی است و به افرادی که هر دوپاسپورت ایرانی و غیرایرانی را داشته باشند، اجازه تحصیل در دانشگاه به عنوان دانشجوی خارجی داده نمی‌شود.

احمدی افزود: شرط دیگر تحصیل در دانشگاه به عنوان دانشجوی خارجی این است که فرد پس از اتمام تحصیل حق فعالیت در ایران را ندارد و مدارک صادر شده تنها برای فعالیت در خارج از ایران برای دانشجو صادر می‌شود.

منبع: ایسنا

202

کد خبر: 893175

وب گردی

وب گردی