علی پروین امروز از بیمارستان مرخص می‌شود

پیشکسوت نامدار فوتبال کشورمان با بهبودی کامل و به دست آوردن سلامتی تا بعد از ظهر امروز از بیمارستان کسری مرخص خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در دو روز اخیر به دلیل کسالت در بیمارستان بستری شده بود پس از بهبود یافتن بعد از ظهر امروز از بیمارستان کسری مرخص خواهد شد.

همچنین شب گذشته محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت و شجاعی‌برهان عضو اسبق هیأت مدیره پرسپولیس به همراه علی علیپور مهاجم این تیم با حضور در بیمارستان به عیادت از پیشکسوت نامدار کشورمان پرداختند.

این در حالی است که آتیلا حجازی، رحیم یوسفی، ناصر محمدخانی، وحید قلیچ، محمد برزگر، عباس کارگر، مرتضی فنونی‌زاده،‌محمد پنجعلی، بهنام ابوالقاسم‌پور و تعدادی از پیشکسوتان... به عیادت از پروین پرداختند.

امروز حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی هم قصد داشت به عیادت از پروین بپردازد اما پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که به صورت تلفنی با او صحبت می‌کرد به او گفت که امروز مرخص می‌شود.

رضا ریاضتی مشاور رسانه‌ای علی پروین در همین خصوص با انتقاد از بسیاری از پیشکسوتان و اهالی فوتبال گفت: آقای پروین بارها به صورت مادی و معنوی حمایت خود را از بسیاری از پیشکسوتان انجام دادند و بارها به صورت مخفیانه اجازه نداد آبرو و حیثیت خیلی از این افراد برود و برای ما جای سؤال دارد چرا آنها در این شرایط به خود زحمت نداده و به ملاقات آقای پروین نیامدند. آتیلا حجازی که استقلالی است معرفت خود را نشان داد و به بیمارستان آمد و حتی مادرش هم از خارج از کشور به صورت تلفنی و با گریه جویای حال آقای پروین بود اما خیلی از افرادی که عزت واحترامشان را مدیون آقای پروین هستند به خود زحمت نداده تا به بیمارستان بیایند.

601

کد خبر: 893181

وب گردی

وب گردی