فولاد خوزستان یک - سیاه‌جامگان یک/ رستگاری مشهدی‌ها در آخرین دقیقه

تیم فوتبال فولاد خوزستان به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد و جایگاهش در رتبه دوم جدول رده‌بندی را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت 15 امروز (پنج‌شنبه) در نخستین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف سیاه‌جامگان رفت و یک بر یک متوقف شد اما روند شکست ناپذیری خود را حفظ کرد.

ورزشگاه: غدیر اهواز/ تعداد تماشاگر: 5 هزار نفر
داور: محمدحسین ترابیان؛ کمک‌ها: مهدی عالیقدر، حسین مرادی و جواد محمدی/ ناظر: حیدر شکور

ترکیب فولاد خوزستان:

حامد لک، ایوب والی، عبدالله کرمی، یوسف وکیا، پیمان شیرزادی، ایمان مبعلی، سینا مریدی، امیر زلیکانی (51- مجتبی حقدوست)، رحیم زهیوی (89-میلاد بدرقه)، حسن بیت‌سعید و فرشاد جانفزا (72- صابر حردانی)

سرمربی: سید سیروس پورموسوی

ترکیب سیاه‌جامگان مشهد

محمدحسین عین‌افشار، محسن آقایی، میرهانی هاشمی، حمید علی‌عسگری (64- حسین بهرامی)، پیام ملکیان، محمدعلی فرامرزی، محمدمهدی عسگری، حسین زامهران، امیرمحمد پناهی (79-سهیل صالحی)، کیوان امرایی و یونس شاکری

سرمربی: رضا عنایتی

اخطار: فرشاد جانفزا (42)، محمدمهدی عسگری (43)، رضا دهقان (59)

شرح گل

در دقیقه 53 حرکت خوب حسن بیت سعید از سمت چپ با پاس به بیرون این بازیکن همراه شد. ایمان مبعلی هم با ضربه ای دقیقه از روی خط محوطه جریمه دروازه سیاه جامگان را باز کرد.

در دقیقه 2+90: محمدمهدی عسگری در حالی که تصور می‌شد بازی به سود فولاد به پایان برسد، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا سیاه‌جامگان دست خالی به مشهد برنگردد.

دقایق حساس

دقیقه 10: ایوب والی در میان غافلگیری بازیکنان سیاه جامگان ضربه ایستگاهی را سریعا به قصد گل زد که توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه 27: ضربه حمید علی عسگری از پشت محوطه جریمه با دیوار دفاعی برخورد کرد و به زمین برگشت.

دقیقه 29: ارسال جانفزا روی دروازه سیاه جامگان با اثر گذاری زهیوی همراه شد و توپ به بیت سعید رسید اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 32: ضربه ایمان مبعلی با اختلاف زیاد از کنار دروازه سیاه جامگان به اوت رفت.

دقیقه 36: ضربه سر میرهانی هاشمی روی ارسال کرنر از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: اشتباه حامد لک باعث شد موقعیت مناسبی در اختیار امرایی قرار بگیرد اما او در حالی که دروازه خالی بود ضربه مطلوبی به توپ نزد.

دقیقه 47: مهاجم فولاد در محوطه جریمه در برخورد با مدافع سیاه جامگان سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و همین موضوع اعتراض فولادی ها را به همراه داشت.

دقیقه 51: ضربه ایستگاهی فرامرزی چسبیده به محوطه جریمه یکبار به دیوار دفاعی برخورد کرد و یکبار از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: بیت سعید در آستانه رسیدن به دروازه سیاه جامگان توسط بازیکن حریف متوقف شد اما داور خطا نگرفت تا پورموسوی به شدت اعتراض کند.

دقیقه 70: فرشاد جانفزا که در نیمه اول اخطار گرفته بود، خطایی شدید روی دروازه بان سیاه جامگان انجام داد و این صحنه می توانست حداقل یک کارت زرد برایش داشته باشد که در این صورت اخراج می شد اما داور فقط خطا گرفت.

بازی از نگاه سکوها

* فرزاد جعفری از فولاد و مصطفی احمدی از سیاه جامگان دو بازیکن محروم این مسابقه هستند.

* علی‌اصغر عاشوری، هافبک فولاد به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد.* حنیف عمران‌زاده و حسین بادامکی دو بازیکن با تجربه سیاه جامگان نیمکت‌نشین هستند.

* عبدالله ناصری در تمرین پیش از شروع بازی مصدوم شد و امیر ذلیکانی به جای وی وارد ترکیب شد.

* حنیف عمران زاده مدافع جدید و باتجربه سیاه جامگان در کنار زمین مدام نکاتی را به رضا عنایتی گوشزد می کند.

* مجتبی حقدوست که چند روز قبل قراردادش با فولاد را امضا کرد، در نیمه دوم برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت.

مرد میدان: محمد مهدی عسگری

بازنده بزرگ: حامد لک

604

کد خبر: 893232

وب گردی

وب گردی