پورموسوی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم فوتبال خوبی بازی کنیم و برنده باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از دیدار فولاد و مشکی‌پوشان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، اظهار داشت: من ابتدا از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم فوتبال خوب بازی کنیم و برنده باشیم. دو نیمه متفاوت داشتیم در نیمه اول با توجه به خستگی که داشتیم خوب نبودیم اما در نیمه دوم خوب بودیم.

وی ادامه داد: به امید خدا در بازی آینده مقابل گسترش فولاد این نتیجه را جبران می‌کنیم. به هر حال این بازیکنان همان‌هایی هستند که تا به حال این نتایج خوب را گرفتند؛ به آنها حق می‌دهم کمی خسته بودند به امید خدا تا بازی با گسترش فولاد سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم و با یک پیروزی به جدول برگردیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره درگیری لفظی خود با رحیم زهیوی تصریح کرد: با توجه به هیجان بازی برخی مواقع باید بازیکن را تعویض کنیم. زهیوی و جان‌فزا به دلیل اینکه کارت زرد گرفته بودند آنها را تعویض کردیم مشکل خاصی نبود.

پورموسوی درباره داوری این دیدار نیز یادآور شد: در شروع نیمه دوم با تمام احترامی که برای داور قائلم اما او خطا روی جان‌‌فزا را اعلام نکرد و یک پنالتی برای ما نگرفت. همچنین در نیمه دوم هم این داور دو موقعیت را به ضرر ما سوت زد. در هر صورت تیم مشکی‌پوشان آمده بود تا شکست نخورد و موفق شد یک امتیاز هم بگیرد که به آنها تبریک می‌گویم. این یک امتیاز هم برای آنها خوب بود و هم برای ما چون تیم پارس جنوبی جم هم در این هفته به تساوی رسیده و ما همچنان در رده دوم جدول باقی ماندیم.

وی در واکنش به این پرسش که به نظر می‌‌رسید زهیوی با او درگیری لفظی شدیدی پیدا کرده، گفت: خیر او از خودش ناراحت بود من ندیدم کاری کند. اگر اتفاقی افتاده باشد برخورد می‌کنم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره جذب بازیکنان جدید برای تیم فولاد خوزستان گفت: مطمئناً ما همه جوانب را در نظر می‌گیریم. بازی‌به‌بازی کارمان در لیگ برتر سخت‌تر می‌شود. به امید خدا سعی می‌کنیم بازیکنان خوبی بگیریم و یک بازیکن هم در خط دفاع باید جذب کنیم.

پورموسوی در مورد آخرین وضعیت احمد عبدالله‌زاده گفت: عبدالله‌زاده یک درخواست اروپایی دارد و می‌خواهد به یونان برود. به همین دلیل درخواست جدایی از باشگاه را ارائه داده و شنبه در مورد او تصمیم‌گیری می‌کنیم.

601

کد خبر: 893242

وب گردی

وب گردی