«کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین» بهمن‌ماه برگزار می‌شود

به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین، با حضور دانشجویان داخلی و خارجی و نیز چهره‌های برجسته جهان اسلام در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، «کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین» بهمن ماه سال جاری به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است، «بررسی ابعاد حقوقی قدس به عنوان پایتخت فلسطین»، « آزادی قدس، طلیعه تمدن نوین اسلامی»، « راهبردها، ظرفیت ها و تعاملات جنبش دانشجویی مسلمان در قبال مسئله فلسطین»، «مسئله قدس، محور وحدت جهان اسلام» و « نگاهی به آینده فلسطین با توجه به تحولات اخیر منطقه» از محورهای این کنفرانس اعلام شده است.

براساس فراخوان دبیرخانه کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین، دانشجویان می‌توانند یادداشت‌های خود را در قالب یک فایل «word» (هشتصد تا هزار و دویست) کلمه‌ای به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

همچنین بنا بر اعلام دبیرخانه این کنفرانس، یادداشت‌های منتخب، در ویژه نامه کاغذی کنفرانس چاپ و در زمان برگزاری این کنفرانس توزیع خواهد شد و همچنین نویسندگان 3 یادداشت برتر، فرصت ارائه مطالب و سخنرانی در این کنفرانس را خواهند داشت.

لازم به ذکر است، علاقمندان از 15 تا 30 دی ماه 1396 برای ارسال یادداشت و محتوا فرصت دارند و داوری و انتخاب یادداشت‌های منتخب هم از اول تا 5 بهمن ماه 1396 انجام خواهد شد.

دانشجویان برای ارتباط با دبیرخانه کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین می‌توانند به پست الکترونیک int@mostaghel.ir ، همچنین آی دی تلگرام @int_mostaghel و پایگاه اینترنتی http://int.mostaghel.ir مراجعه کنند.

کنفرانس بین المللی و دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین، با حضور دانشجویان داخلی و خارجی و نیز چهره‌های برجسته جهان اسلام، بهمن ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

منبع:فارس

204

کد خبر: 893342

وب گردی

وب گردی