شرکت‌های استارتاپی نقش مهمی در ایجاد شهر ایده‌آل دارند

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: شهرداری‌ها برای شهر ایده‌آل نیاز به فناوری جدید دارند.

به گزارش ایسکانیوز،علی فتی در حاشیه برگزاری نمایشگاه سازه‌های ساختمانی با اشاره به اهمیت حضور در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۰ شرکت داخلی حضور داشتند که در زمینه های مختلف خدمات شهری فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در قالب چند شرکت در این نمایشگاه حاضر شده است، افزود: شرکت های استارتاپی خدمات دهنده در این نمایشگاه حضور دارند و به معرفی محضولات خود می پردازند.

به گفته رئیس پارک علم و فنوری هرمزگان، حضور این شرکت ها علاوه بر بازاریابی محصولات فناورانه هرمزگان فرصتی خواهد بود تا فناوری های این استان به شرکت کنندگان ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: هرمزگان ظرفیت های زیادی در این حوزه دارد که خوشبختانه حضور این شرکت ها توانسته به بازاریابی آنها کمک شایانی کند.

فتی تصریح کرد: یکی از وظایف پارک ها ایجاد بازار برای شرکت های دانش بنیان است و از آنجا که شهرداری ها بازار بزرگ و جذابی برای این شرکت ها هستند، این رخداد از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان، شهرداری ها برای داشتن شهر ایده آل نیاز به فناوری و تکنولوژی های جدید دارند. به همین جهت تعامل بسیار خوبی بین شرکت های دانش بنیان و شهرداری ها شکل گرفته است.

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه دو شرکت در قالب استارتاپ و موسسات مستقر در پارک شامل اندیشه نیارش فضا فعال در حوزه بلوک های پلیمری و هرمز برکه فعال در تولید محصولات پلی اتیلین حضور یافتند.

منبع :ایسنا

204

کد خبر: 893450

وب گردی

وب گردی