ذوب آهن ۲_ پیکان یک/ پیروزی قلعه‌نویی مقابل آقا معلم

دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، شاگردان امیر قلعه موفق شدند در دیداری خانگی با گل خرید تازه تیم شان به روند تساوی های خود پایان دهند.

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمدنژاد مهدی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، جرج ولسیانی، اکبر ایمانی(61- قاسم حدادی فر)، بختیار رحمانی(۹۱مهدی رجب زاده)، سیدمحمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، کی‌روش استنلی / سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی(50- مهدی مومنی)، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، شاهین ثاقبی (70- امیر روستایی)، کنت ایکه چوکو(84- فراز امامعلی)/ سرمربی: مجید جلالی

استادیوم: ورزشگاه نقش جهان اصفهان
تیم داور: مهدی مرجان زاده سعید علی نژادیان، یعقوب سخندان

کارت زرد: کی‌روش استنلی(45)- بختیار رحمانی(85)، حجت حق وردی (47)

کارت قرمز: ....... .

شرح گل:

مرتضی تبریزی:

ارسال حسینی از گوشه محوطه جریمه توپ را در روی خط 6 قدم به مرتضی تبریزی رساند و او با ضربه سری میان مدافعان پیکان اولین گل بازی را به ثمر رساند.

محمدصادق بارانی:

بارانی در فاصله 25 متری روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد با ضربه ای سنگین و دقیق دروزاه ذوب آهن را باز کند.

میلاد فخرالدینی:

در موقعیتی تک به تک با پیام نیازمند موفق شد پاس بختیار رحمانی را به گل برتری ذوب آهن تبدیل کند.

دقایق حساس:

دقیقه 18: حرکت پیکانی ها از جناح راست توپ را در موقعیتی عالی به ابوالفضل ابراهیمی رساند اما ضربه او را عکس العمل عالی رشید مظاهری به گل تبدیل نشد.

دقیقه 19: محمدرضا حسینی در یک ضد حمله موقعیتی تک به تک را به دست آورد که با ضربه ای بی دقت یکی از بهترین موقعیت های بازی را خارج از بازی فرستاد.

دقیقه 26: اکبری ایمانی در فاصله ای زیاد با دروازه شانس خود را با شوتی محکم برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 52: کرنر پیکانی ها با ضربه سری محکم و دقیق در مسیر ورود به دروازه بود که بوحمدان توپ را از روی خط دروزاه بیرون کشید.

دقیقه 54: در یک ضد حمله بازیکنان ذوب آهن با رهبری بختیار رحمانی انجام شد که ضربه او را نیازمند برگرداند و در بازگشت هم استنلی موفق به گلزنی نشد.

دقیقه 79: محمدصادق بارانی یک بار دیگر از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که این بار توپ با فاصله ای اندک به بیرون از دورازه رفت.

مرد میدان: امیر قلعه نویی

بازنده بزرگ: مجید جلالی

۶۰۱

کد خبر: 893469

وب گردی

وب گردی