افاضلی: پرسپولیس را خیلی خوب می‌شناختم اما شاید آنها ما را نمی‌شناختند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: من نوع و روش بازی و بازیکنان پرسپولیس را به خوبی می‌شناختم، اما شاید آنها این شناخت را از ما نداشتند.

به گزارش ایسکانیوز ، هومن افاضلی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای ما بود. پرسپولیس تیم بزرگی است و به لحاظ هجومی، شدت بازی، تحت فشار گذاشتن بازی و راه‌های رسیدن به گل فوق‌العاده است. آنها از بهترین تیم‌های آسیا هستند و یکی از بهترین مربیان آسیا را هم دارند. ریتم خوبی در بازی پرسپولیس وجود دارد و به همین دلیل کار سختی داشتیم.

وی افزود: ما کار سختی داشتیم، اما باید از بچه‌های تیم‌مان تشکر کنم که بازی خوبی را انجام دادند و برای تیمی که چهار پنج روز است تصمیم گرفته روش بازی خودش را تغییر بدهد، عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به این سؤال که به نظرش با این روش بازی نفتی‌ها در لیگ برتر می‌مانند یا نه، گفت: شما فکر می‌کنید تیم ما می‌ماند یا نه؟ وی سپس با این واکنش خبرنگار مواجه شد که این سؤال ما از شماست، تأکید کرد: «شما مطمئن باشید که تیم ما در لیگ برتر می‌ماند».

افاضلی با اشاره به شناختی که از پرسپولیس داشت، خاطرنشان کرد: شاید در لیگ هیچکس به اندازه من تیم پرسپولیس را نشناسد. من ارتباط نزدیکی با برانکو دارم و از ترکیبی که برای پرسپولیس بازی کردند، بیشتر آنها به جز یکی دو بازیکن همه در تیم امید با من کار کرده‌اند. من نوع و روش بازی و بازیکنان پرسپولیس را به خوبی می‌شناختم، اما شاید آنها این شناخت را از ما نداشتند. به همین دلیل کار برای پرسپولیس از این جهت سخت‌تر بود. امیدوارم تیم ما هم در ادامه شرایط خوبی داشته باشد و روزهای خوبی را برای نفت پیش‌بینی می‌کنم.

602

کد خبر: 893501

وب گردی

وب گردی