هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال  برگزار می شود

هفته هجدهم لیگ دسته اول روز یکشنبه با انجام ۹ مسابقه برگزار می‌شود که تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان میهمان تیم ماشین‌سازی تبریز است.

به گزارش ایسکانیوز ، نیم فصل دوم لیگ دسته اول روز یکشنبه آغاز می‌شود. در حالیکه در تعطیلات نیم فصل برخی تیم‌ها سرمربیان خود را تغییر دادند.مهدی پاشازاده از نساجی کنار گذاشته شد تا داود مهابادی جانشینش شود. برق جدید شیراز هم که سرمربی‌اش به شمال ایران رفت یک مربی جدید آورد. دو تیم صبای قم و راه آهن که سابقه حضور در لیگ برتر داشتند در این فصل گزینه سقوط به لیگ دسته دوم هستند و به نظر می رسد آنها به سرنوشت تیم پاس دچار شوند!

نفت مسجدسلیمان صدرنشین لیگ که خرجش را از بقیه تیم‌ها جدا کرده و ۵ امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف دارد، این هفته میهمان تیم ماشین سازی تبریز است که حال و روز خوشی ندارد. به نظر می‌رسد شاگردان محمود فکری اولین برد دور برگشت را در تبریز جشن بگیرند.

بادران تهران تیم دوم جدول هم میزبان تیم فجرسپاسی است. فجرسپاسی تیم خوبی است و در این فصل دیگر دغدغه سقوط ندارد و تلاش می‌کند که به جمع مدعیان صعود اضافه شود. بادران هم نمی‌خواهد به راحتی رتبه دوم جدول را از دست بدهد و هر دو تیم برای برد بازی خواهند کرد.

نساجی تیم سوم جدول لیگ میزبان تیم بحران‌زده ایرانجوان بوشهر است تیمی که حتی در آستانه متلاشی شدن است و مشکلات مالی زیادی دارد اما نساجی با قدرت تمام برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کند بنابراین می‌توان در این بازی شانس پیروزی شاگردان مهابادی را خیلی بیشتر از حریف دانست.

برق جدید شیراز هم میزبان تیم ملوان است که همچنان درگیر مشکلات مالی خود است. باید دید قوی سپید خزر در اولین بازی برگشتش چگونه بازی می‌کند. ملوان هم در تلاش است که خود را به نوعی به جمع تیم‌های بالانشین و مدعی برساند.

شاگردان نکونام هم که نیم فصل پرحاشیه‌ای را سپری کردند باید در کویر به مصاف مس رفسنجان بروند. تقابل علی سامره با جواد نکونام دو بازیکن سابق فوتبال ایران در عرصه مربیگری قطعا دیدنی خواهد بود.

مصاف اکسین البرز با گل‌گهرسیرجان هم دیدنی است زیرا گل گهر دیگر آن تیم مدعی فصل گذشته نیست ولی اکسین با حضور در رده پنجم جدول شرایط بهتری نسبت به حریف دارد و علی لطیفی سرمربی اکسین هم مدام تاکید می‌کند تیمش به لیگ برتر صعود خواهد کرد!

مس کرمان هم به مصاف شهرداری تبریز می‌رود. سیروس دین محمدی خیلی تلاش کرده که تیمش را به شرایط بهتری برساند و تمام هدفش بقا شهرداری در لیگ یک است. مس کرمان هم بعید است در این فصل بتواند به لیگ برتر برسد ولی برای اعاده حیثیت و قرار گرفتن در رتبه ای آبرومند در جدول لیگ تلاش می‌کند.

شهرداری ماهشهر با علیرضا مرزبان سرمربی جدید خود به مصاف تیم بحران زده راه آهن می‌رود بعید است راه آهن بتواند در این مسابقه حرفی برای گفتن داشته باشد تیمی که در نیم فصل اول یک برد هم به دست نیاورد و تنها تیم بدون پیروزی در جدول لیگ دسته اول است.

آلومیینوم اراک و صبای قم هم نبرد تیم های پایین جدولی است تا به نوعی به وضعیت خود سامان بدهند.

برنامه هفته هجدهم لیگ دسته اول:

یکشنبه۱۷ دی ۹۶‌

ماشین سازی تبریز- نفت مسجد سلیمان- ساعت ‌ ‌۱۴ ‌-- ورزشگاه بنیان دیزل ‌تبریز ‌

شهرداری ماهشهر -راه آهن تهران ‌ ‌۱۴‌- ورزشگاه شهدا ‌ ماهشهر ‌ خوزستان ‌

آینده سازان برق جدید شیراز -ملوان ‌بندرانزلی ‌۱۴‌- ورزشگاه شهید دستغیب ‌ شیراز ‌ ‌

اکسین البرز- گل گهر سیرجان ‌ ‌۱۴‌- ورزشگاه انقلاب کرج البرز

مس کرمان -شهرداری تبریز ‌۱۴‌- ورزشگاه امام علی ‌ کرمان کرمان

نساجی مازندران- ایرانجوان بوشهر ‌ ‌۱۴‌- ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر

مس رفسنجان -خونه به خونه مازندران ‌ ‌۱۴‌- ورزشگاه شهدا رفسنجان کرمان

صبای قم- آلومینیوم اراک ‌ ‌۱۴‌- ورزشگاه یادگار امام ‌ قم ‌

بادران تهران- فجر سپاسی شیراز ‌۱۴‌- ورزشگاه کارگران تهران

602

کد خبر: 893548

وب گردی

وب گردی