طرح ترافیک جدید پس از تایید اساتید دانشگاهی و شورای شهر تهران اجرایی شود

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی از معاونت حمل و نقل شهرداری تهران خواست: طرح ترافیک جدید را به عنوان لایحه در شورای شهر پایتخت مطرح کند و پس از تایید کارشناسان و اعضای شورا برای اجرای آن تصمیم گیری کند.

به گزارش ایسکانیوز، حسن نوروزی در واکنش به انتقاد معاون حمل و نقل شهرداری تهران نسبت به اظهارات وی تاکید کرد: هدف ما مناظره انتخاباتی نیست بلکه هدفمان این است که به شهرداری تهران کمک کنیم. نقد ما هم نقد مشفقانه بوده و نه ایرادگیری لذا از ایشان می خواهیم به نقدها توجه کنند.

وی با بیان اینکه طرح ترافیک جدید را مطالعه کرده است افزود: از شهرداری تهران می خواهیم این طرح را آکادمیک کند؛ یعنی اجازه دهد افراد دانشگاهی که روی موضوع حمل و نقل کار کرده‌اند آن را مطالعه کنند و این طرح را در شورای شهر مطرح کنند؛ چراکه در این صورت طرح پخته‌تر و قویتر خواهد شد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: پیشنهاد من این است که اساتید دانشگاهی متخصص در حوزه حمل و نقل طرح ترافیک جدید را مطالعه کنند و نهایتا طرح جدید به عنوان لایحه در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح شود و در صورت تایید شورای شهر و کارشناسان مربوطه این طرح به اجرا گذاشته شود.

304

کد خبر: 893684

وب گردی

وب گردی