تخریب واحد خواهران انجمن اسلامی دانشگاه مساله خاصی نبوده است/ به دنبال جای فیزیکی مناسب برای تشکل‌های دانشجویی هستیم

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از تخریب واحد خواهران این تشکل دانشجویی در راستای سنگ‌اندازی‌های مدیران دانشگاه خبر داد اما رئیس دانشگاه امیرکبیر تاکید کرد که مساله خاصی نبوده و این اقدام مربوط به مسائل عمرانی است.

به گزارش ایسکانیوز،علی دهقان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: پس از تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری روی مسئله جایگاه زن در غرب، دفتر خواهران انجمن اسلامی اسلامی دانشجویان به طور جدی پیگیر این موضوع بود اما رویکردی که در مقابل از سوی دانشگاه شاهد آن بودیم سنگ‌اندازی‌های مداوم مسئولین دانشگاه در مسیر پیشرفت بود.

وی افزود: در آخرین تلاش‌ها برای جلوگیری از فعالیت این انجمن به بهانه ساخت آسانسور درب ورودی دفتر خواهران تخریب و تابلو آن نیز برداشته شد تا در محیط دانشگاه کمتر دیده شود.

دبیر انجمن‌اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر افزود: مسئله‌ای که موجب تعجب ما شد این است که پیش از این اقدام هیچ اطلاع‌رسانی برای این امر به دفتر انجمن انجام نشد و مدیران دانشگاه نیز در این زمینه حاضر به پاسخگویی نیستند.

معتمدی: تخریب واحد خواهران انجمن اسلامی دانشگاه مساله خاصی نبوده است/ به دنبال جای فیزیکی مناسب برای تشکل‌ها هستیم

سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با اعتراض اعضای تشکل انجمن اسلامی این دانشگاه پیرامون تخریب واحد خواهران گفت: ما به همه تشکل‌ها احترام می‌گذاریم و به دنبال ایجاد فضای مناسب برای تشکل‌ها هستیم زیرا از نظر ما در حال حاضر تشکل‌ها مکان مناسبی ندارند.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس افزود: تخریب واحد خواهران انجمن اسلامی مساله یا تصمیم خاصی نبوده است، البته من اطلاع دقیق ندارم و این مساله به معاونت دانشجویی مرتبط می‌شود ولی احتمالا یک کار عمرانی بوده که به زودی مشکل حل می‌شود.

204

کد خبر: 893715

وب گردی

وب گردی